2015. augusztus 30., vasárnap

Sziasztook.:)

Ez a nyár utolsó bejegyzése.:$
Remélem tetszeni fog ez a rész.Jó olvasást,és élvezzétek ki ezt az utolsó napot,ami még a nyárhoz tartozik.:) :D



Hetedik rész:


*Acacia*

Fura volt hogy Ashley aludt mellettem.Nagyobb biztonságban éreztem magam a karjai közt,mint akármikor Ronnyéban.Ash még aludt,ezért csak csendben néztem ahogy aludt.Még úgy is tökéletes hogy alszik.Haja kicsit kócos volt,pólója egyik oldalon kicsit felcsúszott,ezért láttam az OUTLAW-os tetkóját.

Tökéletes hasa van.Aztán visszatértem a tökéletes arcához.Szeme alatt nevetőráncok tűntek fel,és egy tökéletes mosolyt villantott csukott szemmel.
-Ne nézd ahogy alszom.-mondta Ash,mire akaratlanul is elnevettem magam.
-Olyan édesen aludtál.-mondam neki nevetve.
-Te is.Hajnalban egyszer felébredtem.-mondta mosolyra húzva a száját.És megcsókolt.Megöleltem,és ő vissza ölelt.Rá nézett az órára.7:49 volt,Ash gyorsan felvette a cipőjét,és rám nézett.
-Ezt mindenképpen megbeszéljük még,de Ronnyval is beszélnünk kell.-fordította komolyra a szót.-Délután hívlak,ha van kedved akkor délbe gyere be a stúdióba.A srácok úgy is mindenről tudni fognak,főleg hogy éjjelre haza se mentem.-nevette el magát.-Most mennem kell.-mondta és egy gyors csókot nyomott ajkaimra.Aztán lement.Hallottam ahogy elindul a motorjával.A telefonom felé nyúltam ami 10(!!!) nemfogadott hívást jelzett.Juliet.Gyorsan visszahívtam.
-Szia Jul.-mondtam kedves hangon.
-Szia Cia.-mondta Juliet mindent sejtő hangon.-Nemtudod hol volt Ash tegnap éjjel?-kérdezte tőlem Juliet a ,,lebuktál,tudok mindent" hanggal.
-De,itt volt nálam,itt aludt velem,és megcsókolt,és jó volt,és jobban éreztem vele magam mint Ronnyval,és szeretem őt.-hadartam el neki a telefonba.
-Tudtaaaaam.-ordított bele a telefonba.-És lefeküdtetek?-kérdezte ezt már sokkal komolyabban.
-Nem.Pont ezaz,hogy eddig minden második lánnyal már első este lefeküdtek,velem pedig összebújva aludt.-mondtam neki megnyugodva.
-Oké.Mindjárt hívlak,csak kint vár Andy,megyek vele a stúdióba.Te pedig minden kisebb részletet elfogsz mesélni.-mondta,és elköszöntünk.Ash írt egy üzit:,,Szia.Ma korábban be kell mennünk,ha gondolod gyere nyugodtan elöbb.Majd hívj.-Ash."
Visszaírtam neki hogy oké.Aztán megfürödtem,és most elkezdek készülődni.Mivel ma még kicsit hűvi van,egy hosszú,koptatott farmernál maradtam,egy fekete spagetti pántos,kivágott felsővel.A hajam összefogtam,és begumiztam.

A szememhez barna szemhéjfestéket használtam,a számra pedig egy kis rózsaszín szájfényt tettem.A fekete szegecses magassarkúmat választottam,fekete szegecses bőrkabáttal.
És már kész is voltam.Írtam Ashnek üzit hogy most indulok.Jött is rá a válasz,hogy oké,majd kint vár.Oda felé menet bementem a starbucks-ba és vettem magamnak kávét.Azt odefelé meg is iszogattam.Aztán hamar a stúdióhoz értem.És Ashley tényleg ott várt.

*Ashley*

Próbáltam halkan bemenni a házba,hogy ne hallják hogy megjöttem.Először úgy tűnt sikerrel jártam,aztán elindultam a nappali felé hogy felmenjek a szobámba.A srácok ott ültek a kanapén és gülü szemekkel néztek rám.
-Hol voltál?-kérdezte Jinxx röhögve.
-Acaciánál.-mondtam lazán.CC félrenyelte a kukoricát amit ezerel tömött magába.Jake és Jinxx meglepetten néztek rám.Andy pedig mondani akart valamit.
-Sejtettem,na és lefeküdtetek?-kérdezte Andy kis perverz vigyorral tőlem.
-Én is így szoktam kinézni?Mert akkor többet inkább  nem csinálom.-röhögtem el magam.-Amúgy nem,nem történt semmi.
-Aha,azért szájfényes a pofád.-röhögött ki CC.
-Meghalsz.-röhögtem el magam.-Nem volt semmi.Csak egy csók.Vagy kettő.-röhögtem el magam.
-Ronny?-kérdezte Andy.
-Nem tud semmiről.-Mondtam neki.
-Ebből balhé lesz.Azt fogja hinni hogy ti már régóta ,,együtt" vagytok a háta mögött,ezért nem akartál Acaciára vigyázni.-mondta Jake.És igaza volt.
-Mindegy majd még beszélünk erről később,induljunk a stúdióba.-Mondta Jinxx,a kocsi kulcsot markolászva.-Ki hogyan?-nézett Jinxx rám,majd Andyre.
-Én megyek Julietért.-mondta Andy.
-Én megyek veletek,nincs benzin a motorba.-válaszoltam Jinxxnek és már indulhattunk is..

*Acacia*

Mikor megláttam hogy Ashley tényleg ott áll,akaratlanul is elmosolyodtam.Elindult felém,mikor egymáshoz értünk megcsókolt.Megfogta a kezem és bementünk a nagy épületbe.
-Hamar ideértél.-kezdte Ash a beszélgetést.
-Csak azért,mert te hívtál.-rá mosolyogtam és adtam egy puszit az arcára.Hamar felértünk.A srácok már ott voltak,olyan édesen néztek ránk.
-És akkor most együtt vagytok?-kérdezte CC.Ashleyvel összenéztünk.Rám mosolygott,én visszamosolyogtam,és válaszolt CC-nek.
-Elöbb beszélünk Ronnyval.Utána pedig megbeszéljük.-mondta,magához húzott és egy puszit nyomott a homlokomra.
-Nagyon édesek vagytok együtt.-mondta Juliet.-De azért legközelebb szólhatnátok elöbb is.-nevette el magát.
-Rendben főnökasszony.-mondtam neki,és katonásan a homlokomhoz tettem a kezem,de elnevettem magam.Leültem Jinxx és Jake közé,CC pedig az ölembe ült.Azon is nevettünk egy sort,Ash pedig villámokat szórt a szemeivel CC felé,de azért sem állt fel,Ash meg CC ölébe ült,én meg majdnem megszakadtam.Egyszer csak megjelent egy lány az ajtóban bőröndökkel,és bejött.Jinxx nyakába ugrott.Ő biztos Lisa,Jinxx huga.Még nem láttam,de sokat hallottam róla.
-Sziasztook.-mondta miután elengedte Jinxx-et.És Ashley felállt,a lány és ő hosszan megölelték egymást.Kérdőn néztem Jake-re.Aki csak annyit mondott hogy késöbb elmondja.Aztán utána mindenkihez odament.Jinxx minket is bemutattot.
-Lisa,ő itt Acacia és Juliet.Lányok,ő a húgom Lisa.-mondta és a lány kedvesen megölelt minket.Ashley kiment a büfébe.A srácok pedig lementek cigizni.Lisa,Juliet és én maradtunk.
-Ti a srácok barátai vagytok?-kérdezte kedvesen Lisa.
-Én Andy barátnője vagyok,Acaciának pedig alakul valami Ashley-vel.-mondta Juliet és elmosolyodott.
-Dejóó,Neharagudj,de először azt hittem te is egy olyan lány vagy,aki egy éjszakás kaland Ash-nél,Volt már rá példa hogy egy-két ,,nővel" bejött,akik előtte való nap volt vagy voltak a barátnői.-mondta Lisa,kicsit elszégyellte magát.
-Semmibaj.-mondtam neki.-Juliet lejössz velem?-kérdeztem,és elővettem a cigimet.
Igen.Meghívsz-mondta és felállt.Én bólintottam.
-Én addig átmegyek Monáékhoz.-mondta Lisa és ki is ment.Juliet nyugtatóan nézett rám.
-Nincs semmi,Ash-t régen magcsalták,és azóta csak ,,örömlányok" voltak a barátnői.-mondta Jul,de azon kicsit meglepődtem.
-Jó,de akkor is.Nem Lisa hibája,de azért mégsem nézek ki úgy mint egy kurva.-jött ki belőlem.-És ha én is addig leszek jó,amíg el nem éri amit akar?-kérdeztem kissé félve,és idegesen.Juliet nem mondott semmit,csak elindultunk ki az épület elé.Ott álltak a srácok,Ash-el együtt.Én nem mentem oda,megálltam az ajtó mellett,és meggyújtottam a cigim.Juliet azt mondta mindjárt visszajön..

*Ashley*

Láttuk kijönni a lányokat,de csak Juliet jött ide.
-Lisa üzeni hogy Monával lesz.-mondta Juliet Jinxxnek aki csak kedvesen biccentett.
-Ciának mi a baja?-kérdeztem Julietet Acacia felé nézve.
-Inkább menj oda,én nem akarok belefolyni.-mondta Juliet.És megölelte Andyt.
-Ideges?-kérdeztem Julietet.
-Kicsit.-válaszolt,elhúzva a száját.Nem is mondtam semmit csak odamentem.Megálltam Acacia mellett.És ránéztem.
-Mi a baj?
-Semmi,csak az elöbb kurvának néztek.-mondta lazán.
-Ki?-kérdeztem meglepetten.
-Jinxx huga.Azt mondta azt hitte hogy én is az egyik egy éjszakás kalandod vagyok.-mondta mostmár kissé csalódottan,és idegesen.
-Acacia,gondolom Juliet mesélt neked.Elakartam felejteni Anniet,ezért mindennap más lány volt a társaságom.De te nem olyan vagy.Amikor Ronny bemutatott mint a barátnőjét,tudtam hogy te tabu vagy számomra.És most nem tudod elhinni,hogy mit érzek.Rajtad kívül csak Anniet szerettem.És aztán jöttél te.Akkor téged akartalak kiverni a fejemből.-mondtam,és Acacia megölelt.
-Elhiszem.Csak azért közölhetnéd pár emberrel hogy nem prosti vagyok,elég furán néztek rám.-mondta Acacia,és elnevette magát.
-Na bejezte a durcizást?-kiabált oda Juliet.
-Igen.-ordított vissza Acacia.A srácok megindultak felénk,úgyhogy visszamentünk.Kicsit lemaradtam,mert beszélni akartam Lisával.Bekopogtam Monáékhoz,Mona szólt Lisának,és kijött velem.
-Tudom mit akarsz,Acaciáról van szó,csak kicsúszott,nem akartam megbántani azért mondtam el.Remélem nem csináltam rosszat.
-Nem,csak legközelebb ne meséld el neki  miket csináltam régen.-mondtam de elröhögtem magam.
-Oké,mehetek?
-Persze.-mondtam és elindultam a mi termünk felé.De nem mentem be.Félre mentem és felhívtam Ronnyt.Egy lány vette fel a telefont.
-Ronny?-kérdeztem a nyávogós csajtól,aki odaszólt Ronnynak hogy:Édes,keresnek.Ezen meglepődtem,és ideges is lettem.Ronny többször utazott már el Acacia nélkül.
-Csá haver,itt vagyok,mért  hívtál?-szólt bele mostmár Ronny a telefonba.
-Ki volt az a csaj?-kérdeztem,tudtam hogy elmondja,mert Ronny sosem hazudik nekem.
-Tudod hogy szoktam egyedül is jönni,na akkor ő van velem.-mondta nyugodtan,azt hitte majd nem szólók érte.
-Te csalod Acaciát?Minden második hónapba elutazol.-mondtam neki még higgadtan.
-Egy teljes hónapig mégsem lehetek egyedül.-röhögött bele a telefonba.-Acacia pedig gyönyörű lány,de tudod ő nem olyan mint Lusy.Lusyt szeretem,Acaciát is,de már nem annyira mint régen.-mondta megint nyugodtan.
-Képes voltál ezt megtenni Acaciával?Ő itt sírt miattad hogy összevesztetek,te pedig addig úton vagy a másik barátnődhöz?-mondtam kissé üvöltve a telefonba,akkor jelent meg mellettem Juliet.A kezét nyújtotta hogy adjam oda a telefont neki.Elvette és beleszólt.
-Szia Ronny.-mondta,hallatszott a szánalom a hangjában.

*Juliet*

Hallottam hogy Ashley üvölt kint a folyosón,ezért kimentem hozzá,elvettem a telefont és beleszóltam.
-Juliet?szia-mondta Ronny kedves hanggal.
-Figyelj,nem kell ez a kedveskedés.Te nem gondoltad hogy elkéne mondani Acaciának?Ha már nem szereted miért vagy vele együtt?-kérdeztem felháborodva.
-Mert ő az aki miatt megtanultam szeretni,és nem akarom elengedni.-mondta Ronny.-Nem szeretem már úgy mint régen,de nem tudná elviselni az egóm hogy egy ilyen gyönyörű lány az enyém volt,és már másé.
-Hát pedig kénytelen leszel.-mondtam gúnyosan.
-Mire célzol?
-Acacia is túl lépett rajtad.Csalódott benned.Csak tudod ő is mást szeretett,de ő nem csalt meg,mert még mindig szeret téged,csak valaki mást jobban.-mondtam,és letettem a telefont.Ashle felé fordultam aki tiszta idegbeteg volt.
-Nyugodj meg,Ne húzd fel magad ezen.Tudhattuk volna hogy Ronny ekkora szemétláda.-mondtam,közben fogtam a fejét,hogy rám nézzen.
-Jó,de akkor is,Acacia..-mondta,de nem hagytam hogy befejezze.
-Acacia szeret téged,és Ronnyt a segítségeddel elfelejti majd.-modtam,megöleltem és húztam magam után a stúdióba.Mindenki kérdőn nézett ránk.Én mondtam Ashley-nek hogy vigye ki Acaciát.Megvártam míg kimennek és belekezdtem.
-Ronny megcsalja Acaciát.Már lassan 8 hónapja,minden második hónapba megy ,,nyaralni" egy hónapra,és amikor Acacia nem megy vele,akkor  valami csajjal van.-mondtam és láttam a fiúkon hogy idegesek.Andy ökölbe szorította a kezeit,Jinxx fején látszott hogy tiszta ideg,Jake és CC azt mondták hogy elmennek érte és szétverik a fejét.-Nyugi,hétfőre hazajön.
-Mégjobb-mondta Andy az ujjait roppantgatva.
-Andy,nem!-mondtam neki idegesen.-Nem nyúltok hozzá,ezt ő és Acacia elintézik.Ha valami van,akkor leállítjátok,de nem verekedtek..
-De Juliet..-kezdte CC,de elég volt ránéznem.-Jó.
-Köszönöm.-mondtam,és pont visszaértek Acaciáék is,kicsit könnyes volt a szeme,de a gyűlölet látszott inkább az arcán.
-Utálom.-mondta Acacia,odarohant hozzám és megölelt.
-Tudom.-mondtam neki nyugtatóan.
-Acacia ha kell szétverjük a fejét.-mondták a srácok,Ash kivételével.
-Nem kell.-mondta rájuk mosolyogva.És Ashley-re nézett.
-Én nem kérek engedélyt.-mondta Ash lazán.
-De nem fogod megverni.-mondta Acacia rá nézve.-Nem akarok ennél nagyobb balhét.-mondta,és megcsörrent a telefonja.Felvette és beleszólt.Kihangosította a telefont.
-Nem akarok beszélni veled.-mondta Acacia tök higgadtan.
-Azt hittétek hogy nem tudom ki az új lovagod?-kérdezte Ronny gúnyosan.
-Ehhez semmi közöd.
-Pff,hogyne.Neaggódjatok már négyre otthon leszek.-mondta és ördögien elröhögte magát.
-Nem érdekel.Otthon leszek,foghatod a cuccaidat és költözhetsz.-mondta Acacia is gúnyosan.
-Elöbb beszélünk.Ashley-vel is.-folytatta Ronny gúnyosan.
-Mi van kit kértél meg hogy nyomozzon utánam?-kérdezte Acacia unottan.
-Vannak nyomozó irodák,befolyásos ember vagyok,tudod édes.-mondta Ronny.
-Ne hívj így,köztünk mindennek vége.Undorodom tőled.-mondta Acacia higgadtan.
-Képzelem mennyire.-röhögte el magát Ronny,és lerakta.
-Acacia gyere,most hazamész összeszeded a cuccaid,és hozzánk költözöl.-mondta Jinxx,idegesen.Megsem várta a választ,húzta maga után Acaciát.A srácok persze hogy nem hagyták hogy egyedül menjenek,mentek ők is.Ők öten mentek Jinxx kocsijával.Andy és én az övével.Andy közbe felhívta Francot hogy jöjjön oda Acacia házához.(Volt már hogy Ronny megütötte Acaciát,nem is egyszer),Franco pedig elég izmos,ő elbír Ronnyval.Pár perc után már mindenki ott volt.
-Nem fog bántani.-mondta Franco védelmezően Acaciának.Acacia nem szólt semmit csak megölelte Francot.Megnéztük mennyi az idő,fél négy.Acacia gyorsan összepakolta a ruháit,meg azokat a dolgait amiket félt Ronnytól.Mivel Jinxx kocsijába nem fért el az összes,ezért Andy kocsijába is tettünk.Mikor végeztünk bementünk a házba és leültünk,Acacia Franco mellé,Acacia mellett ült Ash,mellette Andy,Jinxx,én.Jake és CC Franco mellett ültek,mert ha a srácok neki akarnának menni Ronnynak akkor Franco letudja fogni őket.Pár perc múlva megállt egy taxi és kiszállt belőle Ronny.Tiszta ideges volt,csak úgy beviharzott,mikor meglátott minket elröhögte magát.Messziről bűzlött az alkoholtól.
-Mi van hadsereg kell neked drága hogy megtudd magad védeni?-kérdezte Ronny,és elindult Acacia felé.Nem bírtam,és megálltam Ronny elött.
-Vegyél vissza Ronny.Ha te boldog lehetsz mással,akkor ő is.-mondtam,mire Ronny megakart pofozni de Franco elkapta a kezét.Andyt lefogta Jinxx és CC.Jaket és Ashleyt Acacia fogta.
-Meg ne merd ütni.-mondta Franco fenyegetően.
-Mert mi lesz?-kérdezte Ronny,és a másik kezével magához rántott.Megsem mertem mozdulni.Ronny nagyon erősen szorított.
-Jinxx vidd ki Andyt és zárd be a kocsiba,CC te ott maradsz vele.-mondta Franco.Alig tudták kirángatni Andyt,Jinxx is kintmaradt velük.
-Ronny engedd el,azonnal.-mondta Acacia és megállt Ronnyval szemben,de Franco a kezével fogta vissza Acaciát hogy ne menjen közelebb Ronnyhoz.
-Elég tehetséges lány ez a Juliet,lehet másban is az.-mondta Ronny engem végig mérve.Azzal a lendülettel Franco neki ugrott Ronnynak,aki engem mostmár elengedett,de nem hagyták abba a verekedést.
-Juliet gyere ki.-mondta Jake,és kirángatott,amint kiértünk kitört belőlem a sírás.Majdnem megütött Ronny,és amiket mondott.Nem ilyennek ismertem meg.Andy azonnal kijött a kocsiból,és magához ölelt.
-Nem bántott?-kérdezte idegesen.
-Nem,csak a karom.-fogtam meg a fájó karom.Nem kellett volna mondanom,mert Andy azonnal berohant és neki ugrott Ronnak.A három srác azonnal utána rohantak,és én is.Franco lefogta Ronnyt,Andy akkor ért oda,és ütni kezdte,Ronny kiszabadult Franco kezei közül és verekedni kezdtek.Acacia szörnyen megijedt ezért kifutott a ház elé.Ash csatlakozott és ráugrott Ronny hátára,a három srác pedig rángatták Andyt,Franco Ashleyt akarta leszedni Ronny hátáról.
-Hagyjátok abba.-ordítottam,de senki nem figyelt rám.Franconak sikerült leszedni Ash-t Ron hátáról,Andyt is leszedték Ronnyról,oda rohantam Ronny elé aki megindult Andy felé.És megálltam.
-Ronny,kérlek.-mondtam neki,Ron leállt,és felrohant a lépcsőn.Szörnyen fájt a karm,de nem érdekelt,odarohantam Andyhez,és a karjai közé ugrottam.
-Induljunk.-mondtam kissé higgadtan.Elkezdtek jönni utánam,és beszálltak a kocsiba.Én Andyvel,és Francoval mentem,a többiek Jinxxel.Elindultunk Andyékhez.Mikor odaértem berohantam a házba és megöleltem Acaciát.
-Jólvagy?-kérdeztem.Már nem sírt.
-Igen,de ezt nekem kéne tőled kérdeznem.-mutatott a karom felé.
-Ne velem foglalkozz.Ez nem fontos-mondtam neki mosolyogva.Akkor jöttek be a többiek is a konyhába,szóval mindenki ott volt.
-De igenis fontos,minden miattam van.-mondta Acacia.
-Ez mind Ronny hibája.-Mondta Jinxx és átölelte Acacia vállát.Mindenki Acaciára majd rám néztek.És a karomat kezdték méregetni.
-Nem fáj.-hazudtam azt nekik.Ashley megindult felém és levette a kabátom,a kezem tiszta vörös,és lila volt.Ash hozzáért egy kicsit mire felszisszentem.
-Nemfáj,aha persze.-mondta Ash.Andy idegesen nézte a karomat,és kirohant volna ha hagyom.
-Ne,nem a te hibád.-mondtam neki és visszarántottam.
-Akkor sem hagyhatom hogy bántson.-mondta Andy kicsit higgadtan.
-Az én hibám,majd elmúlik.-mondtam neki,és mosolyogtam.
-Ne csinálj úgy mintha nem fájna,legalább ennyit had kérjek.-mondta Andy a kezemet nézve.Franco azt mondta hogy ezért még kapni fog,akkor neki is mondtam hogy hagyja abba.Aztán mindenki mondta.
-Nem.Megtörtént.Ennyi.Hagyjuk a francba.-mondtam mostmár idegesen.Mindenki bólintott,Jinxx pedig hidegvizes borogatással bekötötte a kezem.Megköszöntem és rámosolyogtam.Jött egy üzenetem Ronnytól.
,,Juliet neharagudj.Részeg voltam.Igazad van,hagyom őket,ha boldogok.Nagyon sajnálom."Elolvastam,de Andy kikapta a telefont a kezemből.Elolvasta és visszaadta.
-Azt hiszi ezzel minden elvan rendezve?-kérdezte tőlem idegesen.
-Andy,hagyjuk.-mondtam és megöleltem.Franco elment haza,Acacia cuccait a srácok felvitték Ashley szobájába.Acacia pedig kipakolta a ruháit.Én meg Andyvel voltam a szobájába.Láttam hogy sajnálja ami történt de már nem akart róla beszélni mert megtiltottam.
-Ma nem aludnál itt?-kérdezte Andy bociszemekkel.
-Ha szeretnéd.-mondtam,és beleültem Andy ölébe.Ő pedig megcsókolt.Mellé feküdtem,és elaludtam a karjai közt..






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése