2015. augusztus 24., hétfő

Sziasztok.:)
Most hamar meghoztam az új részt.Továbbra is várom a komikat.Jó olvasást.:) :D

Hatodik rész.

*Andy*

Nagyon szeretem Julietet.Midennél fontosabb most nekem,örülök hogy igent mondott.Ezzel csak boldogabbá tette az életem.Nagyon hamar eltelt a nap,már 5 óra volt,mindenki fáradt volt ezért nem is nagyon beszélgettünk,Juliet az ölemben ült,pont egy puszit adtam neki,de Ash megtörte a csendet.
-Naa srácook,legyetek tisztelettel a szinglik klubbjára is.-mondta Ash,de elröhögte magát.
-Jajj Ashley,neharagudj.Szeretünk nagyon.-mondta Juliet,és megölelte a mellettem ülő Ashley-t.
-Tudom.-mondta Ash büszkén,és nyomott egy puszit Juliet arcára.-Nyugi Andy,nem veszem el.
-Tudom Ash.-mondtam,Julietet áttettem magam mellé,és ráugrottam Ashre.
-Najólvan.Meg akarsz ölni?-kérdezte Ash tőlem röhögve.
-Hááát,nem tudhatod.-mondtam neki  titokzatosan.Erre mindenki felnevetett.
-Fiúk nekem mennem kell.-mondta Monami és elköszönt mindenkitől.Utána mi még beszélgettünk,de Julietnek megcsörrent a telefonja,ezért ki ment a folyosóra..

*Juliet*

-Igen?-szóltam bele a telefonba.
-Juliet,sziaa.Kérlek gyere át,fontos.-hallottam a barátnőm kétségbeesett hangját.
-Acacia mi a baj?-kérdeztem megijedve.
-Ronny,kérlek siess.
-Máris ottvagyok.-mondtam és letettem a telefont.Visszamentem a stúdióterembe,de amint beértem kitört  belőlem a röhögés.Jinxx négykézláb mászkált a földön,a hátán ült Andy.CC ezt videózta,Ash Jake nyakába(!!) ült,és sétáltak utánuk,de Ash majdnem leesett.
-Kár volt kimennem.-mondtam nekik röhögve.-Majd még beszélünk.-folytattam és megvártam amíg Jinxx felém sétál.Egy gyors csókot loptam a hátán ülő Andytől,és indulni akartam.De egy nagy puffanásra inkább megfordultam.Ash leesett Jake nyakából,én kicsit megijedtem de a többiek jól kiröhögték.
-Ash,jólvagy?-térdeltem le Ash mellé a földre.
-Igen.De te hová mész ilyen korán?-kérdezte Ash halál nyugodt hangon.
-Acacia hívott.Valami megint van náluk,ezért inkább most elindulok,nem akarom megváratni.-mondtam Ashnek aki rögtön felállt és felvette a kabátját.Mire kérdőn néztem rá.
-Megyek veled,ha valami hülyeséget csinált Ron,szétverem a fejét.-mondta Ash,kicsit idegesen.-Srácok nem baj ha elmegyek?
-Nem dehogy,majd meséljetek,te pedig hívj.-mondta Andy,és szigorúan rám nézett.
-Rendben főnök.-válaszoltam,és kimentünk.Ash elindult egy motor felé.
-Te gyalog jöttél velem.-mondtam Ashley-nek.
-Igen,de a motorom tegnap itthagytam.-mutatott rá egy csodaszép fekete motorra.

-Én gyalog megyek.-vágtam rá egyből,megsem várva mit mond.
-Acaciának szüksége van rád.Ugye nem akarod egyedül hagyni,olyan sok időre.?-mondta Ash mosolyogva.
-Utállak.-mondtam neki és elindultam a motor felé.
-Képzelem mennyire.-röhögte el magát Ash.Egy bukó sisakot nyomott a kezembe aztán felült a motorra,felvettem a sisakot,aztán felszálltam mögé.
-Csak egy van?-néztem Ashley-re akin nem volt sisak.
-Igen,a másik otthon van.De ne aggódj,vigyázok.
-Én bízom benned.-nevettem el magam.Elindultunk,de hamar odaértünk.Fantasztikus motoron ülni.Leszálltam Ashley mögül,levettem a sisakot és a kezébe nyomtam.Megvártam amíg végez és kopogtunk az ajtón.
-Köszönöm hogy eljöttél.-mondta Acacia megölelve engem.-Gyertek be.
-Ez csak természetes.-mondtam neki mosolyogva.
-Ash,neked is.-mondta Acacia és megpuszilta Ashley-t.
-Na mesélj.Mit csinált megint ez az idióta?-kérdezte Ash,Ronnyra célozva.
-Tegnap beszéltünk róla,hogy ugye ő ma este elutazik nélkülem.-kezdte Acacia.-Mindent nyugodtan megbeszéltünk,aztán kiment telefonálni,Francot hívta azt még pont hallottam,de hallottam a nevemet is,ezért halkan oda mentem az ajtóhoz hallgatózni.Nemsokat hallottam de azt igen hogy megköszöni Franconak hogy felügyel engem addig amíg ő nincs itthon.-mondta Acacia kicsit mostmár idegesen.De folytatta.-Hallottam hogy jön vissza ezért leültem a helyemre.Megkérdeztem hogy kivel beszélt,azt mondta a szüleivel.Aztán felment az emeletre pakolni.Én pedig felhívtam Francót hogy ez igaz-e,és azt mondta igen,de nyugodjak meg,nem fog figyelni rám,csak azt mondta.Este nem beszéltünk már többet,de reggel nem bírtam tovább és kijött.Leüvöltöttem hogy tudok róla hogy megakar engem figyeltetni,mire ő azt mondta hogy nem nagyon tud megbízni bennem,túl sokat járok el itthonról meg ilyenek.Mire én visszavágtam azzal hogy én legalább nem öt nővel töltöm együtt a napot(Ronny egy nagy cégnél dolgozik,és azon a részen ahol ő van öt nővel kell együtt dolgoznia egésznap,van hogy éjjel is),Ronny akkor felment az emeletre lehozta a bőröndjeit,azt mondta majd felhív és elment.-mondta Acacia mire egy könycsepp lefolyott az arcán.
-Nem hiszem el,én nemet mondok neki és erre elkezd másnak könyörögni hogy tartsanak téged szemmel?Ronny teljesen meghibbant vagy mi?-mondta Ash tök idegesen.
-Téged is megkért?-kérdezte Acacia óriási meglepetettséggel az arcán.
-Igen,de én leállítottam,de úgy tűnik nem eléggé.-mondta Ashley,fel-alá rohangálva.
-Acacia nyugodj meg,rendbe fog jönni minden.-mondtam,hogy megnyugtassam Acaciát egy kicsit.
-Hozok valamit.-mondta Acacia,és két üveggel a kezében jött vissza.Az egyikben Jack Daniels,a másikban pedig pezsgő volt.-Ash hoznál poharakat?-nézett Ash felé.Ash nem is válaszolt megindult a poharakért.
-Nekem ne hozz.-kiabáltam Ash után.-Acacia nem baj ha én most megyek?Elkéne mennem a szüleimhez.-kérdeztem meg tőle.
-Nem dehogy.-mosolygott rám.-Ashley te ugye maradsz még?-kérdezte nagy bociszemekkel nézve Ashley-t.
-Persze.-mosolygott Ashley Acaciára.Elköszöntem mindekettőjüktől és elindultam haza,pár házra lakom Acaciától szóval hamar hazaértem.Átöltöztem és elidultam a szüleimhez..

*Acacia*

Örülök hogy Ashley itt maradt velem,ő is bírja a piát elég rendesen.Legalább jó a társaság.Már a pezsgő felét megittuk mikor Ash kitalálta hogy játszunk kérdezz-feleleket.Én persze hogy belementem,főleg hogy kezdett hatni a pezsgő,meg a Jack.
-Én kezdek.-mondta Ash.-Ha most akárkivel lehetnél,ki lenne az a személy?
-Hááát,te.Mindig meghallgatsz,jó a társaságod.-mondtam neki,mire rám mosolygott.-Ha Ronny nem lenne az unokatestvéred,és mi szakítanánk,összejönnél velem?-na mostmár az alkohol beszél belőlem,király.
-Igen,és ígyis hogy az unokatesóm.Te gyönyörű lány vagy.-mondta nekem Ash,és rám mosolygott.Viszonoztam azt a mosolyt.Azt a tökéletes mosolyt.Nekem mindíg is tetszett Ashley,de mivel Ronnyt szeretem,ezért soha nem jött szóba.De vannak Ash iránt olyan érzéseim is amik nem barátiak.
-Ha megcsókolnálak,hagynád?-kérdezte Ash,de én elnevettem magam.
-Igen,hagynám.Sőt még örülnék is neki.-mondtam,de elvörösödtem.Nem szabad ennyit innom,mert akkor túlságosan is igazat mondok.Ash nem is mondott semmit,felállt leült mellém és megcsókolt.Ez nem olyan volt mint Ronnyval,ez más volt.Ez tele volt érzéssel,és szenvedéllyel.Ash ölébe másztam,és újra megcsókolt.Felállt,a lábaimat átkulcsoltam a dereka körül és elindult  fel az emeletre a hálószobába.Letett az ágyra,és megállt velem szemben.
-Későre jár,aludnod kéne.-mondta Ash nyugodtan.
-Rendben,de maradj itt velem.-Csúszott ki a számon.Picsába már hogyha iszom akkor mindig csak az igazat tudom mondani.
-Oké.-mosolygott rám Ash,és mellém feküdt az ágyra.Én hozzá bújtam,átölelt,adott egy puszit a homlokomra és elaludtunk..


*Andy*

Este 10-kor mentünk haza,a fiúkkal a stúdióba hülyültünk egész délután.
-Ashleeeeeey,megjöttüüünk.-ordított be CC a házba.Senki nem szólt,egy lélek sem volt a házba.
-Szerintetek hol van?-kérdeztem meg a többiektől.
-Kérdezd meg Julietet,lehet Acaciánál vannak még.-mondta Jinxx.Elkezdtem hívni Julietet,pár csörgés után vette csak fel.
-Szia.Zavarlak?-kérdeztem Juliettől a telefonba.
-Nem dehogy,csak fürödtem.
-Akkor te már nem vagy Acaciánál?-kérdeztem meglepve.
-Nem,már fél hétkor eljöttem,mert mentem a szüleimhez.Miért?-kérdezte Juliet mitsem sejtve.
-Mert Ash még nincs itthon.És azt hittem veled van.-mondtam neki.
-Mikor eljöttem még ottvolt.-mondta Juliet.-Figyelj,te hívd Ashley-t,én Acaciát.
-Oké,majd hívlak a megtudtam valamit.-mondtam és letettem.
-Na?-kérdezte Jake aggódóan,de röhögve.
-Megpróbálom Ashley-t hívni.-mondtam és hívtam a másik számot.Nem veszi fel,gondolom le van némítva,minden este lenémítja.
-Nem veszi fel.-mondtam a fiúknak.De a telefonom megcsörrent,bíztam benne hogy Ashley az,de Juliet hívott.
-Na?-kérdeztem köszönés nélkül.
-Nem veszi fel,esténkét lehallkítja mikor lefekszik aludni.-válaszolt.
-Csak úgy mint  Ash.-röhögtem el magam.Beszélgettünk még egy kicsit aztán letettük.
-Holnap biztos jön majd a stúdióba,majd akkor megbeszéljük,menjünk aludni.-mondta CC aztán elindult az emeletre.
-Végre egy értelmes ötlet hagyja el a szád.-mondta Jake röhögve.
-Én is mentem aludni.-mondta Jinxx,és már el is tűnt a lépcsőn.Jake sem maradt tovább,ő is kidőlt.Én felmentem a szobámba,megfürödtem,befeküdtem az ágyamba és a telefonom nézegettem mikor észre vettem valamit a székem háttámláján.Juliet ingje,akkor volt rajta mikor először találkoztunk.Holnap odaadom neki.Egy ideig tanulmányoztam,aztán az órára néztem,mindjárt éjfél,visszafeküdtem,és pár perccel késöbb már aludtam is...


2 megjegyzés:

  1. Ez is egy jó rész volt ;) :D
    Ja, és,,,, Köviiiit *-* :3 ^-^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm.:) :3
      Igyekszem jót írni.:D
      Még ezen a héten egyet biztos még felteszek,de megpróbálok kettőt.A nyár utolsó részei.:DD
      Szeptemberben meg csak hétvégéken lesz rész.:)

      Törlés