2015. augusztus 2., vasárnap

Harmadik rész.


*Andy*

Mikor odaértünk a ház elé,kifizettem a taxist,és kiszálltam.Juliet még aludt,úgy hogy az egyik kezem a lába alá tettem, a másikat a hátához,és felvettem.Elindultam az ajtóhoz.Az orrommal benyomtam a kaputelefont.Jake szólt bele.
-Ki az?
-Én engedj be.-mondtam kissé sietettve.
-Oké.
Kinyílt a kapu,én pedig bementem.Jake az ajtóban állt.És mikor látta hogy Juliet a kezeim közt alszik,elnevette magát.
-Inkább nem kérdezek semmit.-mondta.
-Szerintem se.-mondtam elég halkan,és felnevettem.Szerencsére nem ébredt fel Juliet.Felmentem a lépcsőn és bevittem a szobámba.Az ágyra fektettem,úgy hogy ne ébredjen fel.Levettem róla a csizmát,a derekára kötött inget,és a telefont a kezéből(?).Nem tudom hogy tudott úgy aludni hogy nem ejtette el.Mikor végeztem betakartam,és elindultam kifelé.Még egy pillanatra ránéztem,és kimentem.Halkan becsuktam a szobaajtót,és lementem a lépcsőn.Jake ott ült a konyhapulton.
-Sokat ivott.-mondtam,megsem várva a kérdést.
-Tudtam.-mondta és elröhögte magát.-Hol fogsz aludni?
-A kanapén.-mondtam röhögve.
-Hátjó.Aludhatsz a szobámba,úgyis 5-re megyek Ronnyért.
-Jézusom már 3:45 van?-kérdeztem,mikor ránéztem az órára.
-Igen.Menj aludni.Én mentem.Mondd Jinxxnek hogy a kocsit elvittem,majd délután jövök.-mondta és kiment a konyhából.
-Oké.kösz.-mondtam,és felmentem a lépcsőn.Bementem Jake szobájába,ahol a két kutya egyből ugrálni kezdett.Befeküdtem az ágyába,a két kutya felugrott mellém,és aludtam.

*Juliet*

Telefon csörgésre keltem.Kinyomtam.De felkaptam a fejem.Nem otthon voltam,sőt nem is Acaciánál,vagy Emelinél.Most járok itt először,gondolom Andy szobája lehet.Felkaptam a csizmám és lementem a lépcsőn.A konyhából hallottam beszélgetést,szóval oda mentem először.Jinxx és CC volt ott.
-Jóreggelt.-mondtam kicsit fáradtan.
-Jóreggelt.-mondta Jinxx,és rám mosolygott.-Jól aludtál?
-Igen.Már a taxiban elaludtam.Azóta most keltem fel először.-mondtam nevetve.
-Akkor értem miért ide hozott Andy.-mondta CC,és ő is elnevette magát.-Nem volt szíve felkelteni.-mondta,és mégjobban nevettem.Lépéseket hallottunk.Valaki jön a lépcsőn.Egyszer csak felnevettem,mert valaki bele ,,csípett" az oldalamba.Ashley volt.
-Jóreggelt.-mondtam neki is nevetve.-Tudtál aludni?
-Igen.Csak kicsit fáj a fejem.-nevetett fel.-Hogyhogy itt vagy?-kérdezte meg tőlem kicsit meglepődve.
-Hát,elaludtam a taxiba.Ezért Andy nem tudta hogy hova lesz az út,ezért ide hozott,és a szobájába aludtam.-kicsit hadartam,de megértette.És elnevette magát.
-Akkor hol van Andy?-kérdezte.Mire mindenki felkapta a fejét.Felmentünk négyen a lépcsőn.Ash elöl,utána én,végül Jinxx és CC.Kinyitotta az egyik ajtót halkan,láttuk hogy ott alszik.Hárman egymásra néztek és halkan odamentek az ágy mellé.Ash ráugrott Andyre,őt követte Jinxx és CC.Mire észrevettük hogy felkelt.És elnevettük magunkat.
-Neeee.Szálljatok le rólaam.-kiáltotta Andy kicsit szenvedve.
-Csipkerózsika,puszit kérsz?-mondta Ash,és mégjobban röhögtünk.Én ott álltam az ajtóba,És támaszkodtam,mire úgy döntöttem megyek énis.Ráugrottam CC-re.Így már négyen voltunk Andyn.
-Najóó.Feladom,nyertetek,már nem alszom.-mondta,és leszálltunk róla.Andy felült és rám nézett.
-Jól aludtál?-kérdezte és elnevette magát.Mire én elmosolyodtam.
-Igen.-mondtam.-Köszönöm,hogy felhoztál.
-Nincs mit.-mondta,és én csörgést hallottam Andy szobájából,ezért kifutottam,bementem a szobába és felvettem.
-Igen?-kérdeztem.Acacia az.
-Holvagy?Itt vagyok nálad.-mondta.
-Neharagudj,mindjárt ott vagyok.-mondtam neki,de elnevettem magam.
-Jó,csak siess.-mondta Acacia is már nevetve.És lerakta.Visszamentem oda ahol a fiúk vannak.Mikor beértem,egyből csend lett.Gondolom rólam beszéltek.
-Srácok mennem kell.Majd beszélünk még.-mondtam és odamentem elköszönni mindenkihez.Ash megölelt és adott egy puszit az arcomra,Jinxx megölelt,CC is megölelt,és mondta hogy jöjjek máskor.Andy rám nézett.
-Elviszlek.-mondta mosolyogva.
-Köszönöm.-mondtam neki.Andy felállt és lement,mi a fiúkkal követtük,de  mire leértünk nem volt sehol.
-Menj a ház elé,kiáll a garázsból.-mondta Ash.
-Oké,majd találkozunk.Sziasztok.-mondtam utoljára,és kimentem a kapuba.Andy már ott várt,egy fekete BMW-nek támaszkodva.
-Mehetünk?
-Igen.-válaszoltam vigyorogva.Mentem a kocsiajtóhoz,de Andy megelőzött,és kinyitotta nekem.Beszálltam,és becsukta az ajtót.Másik oldalon beszállt.
-Most már tudhatom hol laksz?-kérdezte,gyönyörű mosolyra húzva száját.
-Igen.-mondtam nevetve.Ledaráltam a címet.És elindultunk.Mindenféléről beszélgettünk,mióta vagyunk Acaciával barátok,honnan ismerem Emeliéket,a bandáinkról,mióta laknak együtt a srácokkal,mióta költöztem el a szüleimtől.
Aztán hirtelen megérkeztünk.Andy kipattant a kocsiból,hogy kinyissa nekem az ajtót.Kiszálltam és rámosolyogtam.
-Köszönöm hogy eloztál.-mondtam kedvesen.
-Nincsmit.Itt a számom,hívj bármikor.-mondta,és rám mosolygott.Egy papírra felírta nekem a számát.Wow.
-Köszi.-mondtam nevetve.Megöleltem,és adtam egy puszit az arcára.-Szia.
-Szia.-mondta,és beszállt a kocsijába,én pedig bementem.Acacia egyből kérdésekkel bombázott.
-Hol voltál?Jól vagy?Történt valami?-kérdezte,perverz vigyorra húzva száját.
-Neeeeem.-vágtam rá egyből.És gyorsan elmeséltem mi történt.Párszor elröhögtem magam.A végén pedig felnyújtottam a papírt rajta Andy számával.
-Megadta a számát?-kérdezte Acacia meglepetten.
-Igeen.-mondtam nevetve.-Olyan tökéletes mosolya van,a szemei gyönyörűek,a hangjától elájulok,úgy néz ki mint egy isten.-mondtam a papírt bámulva.
-Láttam az arcodon hogy tetszik,mikor bemutattalak neki.Te is tetszel neki,Ash felhívott.miután elindultatok Andyvel.-mondta és nevetett.Én pedig elmosolyodtam.
-Megyek megfürdök.-mondtam,közbe pedig kicsattantam a boldogságtól.

*Andy*

Haza vittem Julietet,és haza siettem.Bementem az ajtón,és Ash állt ott,engem várva.
-Tetszel neki.-mondta és mosolygott.
-Mi?-hirtelen nem tudtam miről beszél.
-Julietnek.Beszéltem Acaciával.-mondta Ash.
-Inkább megfürdök.-mondtam neki,de elröhögtem magam.Örültem azért hogy megtudtam.Gyorsan megfürödtem.És bementem a szobámba.Láttam egy kék inget az ágyamon.Ez Julieté.Én vettem le róla éjjel.És itt hagyta.Félre tettem,és felöltöztem.Mikor felvettem a pólóm,Ash jött be.
-Itt a száma.-tett le egy papírt az asztalomra,és kiment.Gyorsan utána siettem.
-Ash.-szóltam utána,mire megfordult.-Kösz.-mondtam,de elröhögtem magam.Ash felszaladt a lépcsőn és rám ugrott(mi így fejezzük ki egymás iránt a szeretetünket) és neki álltunk bunyózni.5 perc múlva már CC és Jinxx is beszállt.Lépteket hallottunk a lépcsőn,de folytattuk.Jake nézett le ránk,és felröhögött.
-Állatok.-mondta Jake röhögve.Aztán mi is elröhögtük magunkat és abba hagytuk.-A hercegnő elment már?-kérdezte Jake rám nézve,és elnevettem magam.
-Igen,hazavittem,Acacia várta.
-Érteeem.-mondta Jake röhögve.Mi is belekezdtünk.Jinxx és CC lement ,,főzni"(megcsinálni a mirelites kaját).Ebédeltünk,utána pedig este tízíg a stúdióban voltunk..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése