2015. augusztus 2., vasárnap

Negyedik rész.


*Juliet*

A péntek esti buli után szombaton sokáig aludtam.Ma viszont korán felébredtem.Ash tegnap délután küldött egy képet a stúdióból,amin Andy énekel.Ashley és Acacia az első találkozásnál tudták hogy tetszik Andy.És azt is hogy én Andynek.Azért zárt be minket a kocsiba.Tegnap Acacia itt aludt.Egész nap Andyről beszéltünk.
-Jóreggelt hercegnő.-jött be a szobába hozzám Acacia.(tegnap óta hívnak hercegnőnek)
-Szia.-mosolyodtam el.-Ki találta ki a hercegnőzést?-nevettem el magam.
-Andy.Azt mondta a srácoknak hogy olyan vagy mint egy hercegnő.-mosolyodott el Acacia.Villogott a telefonom,üzenet jött.
-Kiaz?-kérdezte Acacia.
-Andy,azt kérdezi ráérek-e ma.-válaszoltam izgatottan.-Mert elvinne a vacsorázni.
-Húúúú.-mondta Acacia.-Mond hogy igen.Keresek neked ruhát.-mondta és már el is tűnt a gardróbomban.10 perc múlva egy fekete szoknyával és egy rövid felsővel jött ki aminek hálós a nyakrésze.Egyszersem volt rajtam.Emeli választotta nekem egyszer.Hát,akkor most eljött az ideje hogy felvegyem.Egy szegecses magassarkú szandálnál maradtam.Pár perc múlva írt hogy 7-re itt van értem.A délelött többi részét pakolgatással,főzéssel töltöttük.Délután megnéztünk egy filmet Acaciával.5-körül elkezdtem készülődni.Megfürödtem,hajat mostam.Acacia megszárította a hajam,én a sminkemet csináltam(szürke-fekete füstös szemem lett,és piros rúzst kentem a számra).Mikor megszáradt a hajam felvettem a ruhám.Acacia bekontyolta a hajam,és a virágos ,,hajpánt" szerű valamit a fejemre tettem.Mikor kész lettem felvettem a cipőm.
Háromnegyed hétre lettem kész.Azt a negyedórát elbeszélgettük,Acacia azt mondta hogy hazamegy miután elmentünk.Csengettek.Oda mentem ajtót nyitni,Andy volt.Fekete farmer volt rajta,fekete ing,fekete nyakkendő,fekete mellény,és arra egy fekete bőr öltöny.Tökéletes volt,a haja tökéletesen fel volt állítva.
Gyönyörű kék szemeivel pedig engem nézett.
-Gyönyörű vagy.-Mondta,és rám mosolygott.-Mehetünk?
-Köszönöm,Te is jól nézel ki.-mondtam.-Igen persze.Acacia elmentem sziaa.-kiabáltam be a házba utoljára,és elindultunk.A kocsiban végig beszélgettünk,mondta Andy hogy Acacia és Ash mindent tudnak.És tényleg,ők mindent megbeszéltek telefonon.Hamar odaértünk,Andy kinyitotta nekem a kocsiajtót,és segített kiszállni.Bementünk,és Andy odament a recepcióra.
-Andy Biersack,asztal 2 személyre.-mondta és rám mosolygott,a férfi odavezetett minket az asztalhoz és leültünk.Andy rendelt mindkettőnknekValami olasz kaját,de nagyon finom volt.Közbe bort ittunk.Mikor végeztünk,Andy fizetett és azt mondta elmegyünk még valahova.A parkba vitt.Este kettesben,a gyönyörű kivilágított parkba.Andy megfogta a kezem és úgy sétáltunk.
-Nagyon jól éreztem magam.-fordultam kicsit Andy felé.-Örülök hogy elhívtál.
-Én örülök hogy eljöttél.-mondta és rám mosolygott.Még egész este sétáltunk.Mikor kezdtem elfáradni azt mondta hogy hazavisz.Beszálltunk és elvitt haza.Ott a házelött még beszéltünk kicsit,mikor kezdtem fázni rá terítette az öltönyét a hátamra.Mikor mondta hogy mennie kell,magához húzott és gyengéden megcsókolt.Utána megölelt,és én csókoltam meg.Aztán elnevettük magunkat.
-Most összekentelek a rúzsommal.-mondtam és kezdtem letörölni a szájáról és a szájakörül a rúzs foltokat.
-Nembaj.-mondta Andy,és újra megcsókolt.
-Mostmár menj mert nem fogsz tudni holnap felkelni.-nevettem el magam.Andy odakísért az ajtóhoz,ott visszaadtam neki az öltönyét,és megcsókoltam.-Köszönöm ezt az estét.-Andy nem szólt csak magához húzott és megölelt,aztán végül megint megcsókolt és én bementem,ő pedig elindult haza.Levetkőztem,megfürödtem,írtam Acaciának hogy holnap hívom.Éjfél elött még az ágyamban forgolódtam,aztán pontban éjflkor jött egy üzenet.Andytől:-Szeretlek.-mikor elolvastam boldogság töltött el.Visszaírtam hogy:-Én is.
Utána a telefonnal a kezemben aludtam el.

*Andy*

Nagyon jól éreztem magam.Beleszerettem Julietbe.Olyan gyönyörű volt.Éjfélkor írtam neki hogy szeretem,és azt írta hogy ő is.Utána nem tudtam aludni.Az járt a fejemben hogy holnap megkérem,legyen a barátnőm,de még kicsit korai.Ma megkérem hogy jöjjön el velem a stúdióba.Hétfő van,úgyis csak egy-két számot szoktunk átvenni,utána már csak hülyülünk.Reggel írok neki.Nekem is aludni kéne,de nem tudok.Kopogtak az ajtómon.Ashley volt az.
-Bejöhetek?
-Gyere.-válaszoltam röhögve.
-Mi volt?Acacia hívott,hogy Juliet csak annyit írt neki hogy ma hívja.-mondta Ash.-Akkor most had tudjam én először a dolgokat.-röhögte el magát.
-Vacsoráztunk,elvittem a parkba,ott sétáltunk és beszélgettünk.Haza vittem és ott megcsókoltam.-mondtam neki,és elmosolyodtam.
-És most együtt vagytok?-kérdezte Ash türelmetlenül.
-Nem.Nem akarok semmit elsietni.
-Na azjóó.-mondta Ash.-Akkor ezért nem alszol.
-Hátja.És te hogyhogy fent vagy még?-kérdeztem meg tőle.
-Ronny,össze balhéztunk.Ő elakar utazni 1 hónapra,de Acacia nem.És megkért hogy figyeljek Acaciára amíg ő nincs itthon.Én meg mondtam neki hogy tud magára vigyázni Acacia.Mert azt akarja Ron,hogy járjak utána hogy kikkel találkozik meg ilyenek.Én meg ezen kicsit kiakadtam hogy nem bízik Acaciába,és lett belőle egy balhé.-mondta Ash,és ezen még én is kiakadtam egy kicsit.
-Az komoly.Acacia tudja?
-Nem,nem akarok balhét közöttük is,de azért joga van tudni.Holnap elmondom neki.-mondta Ash.Még fél óráig erről beszéltünk,Ash azóta az ágyról a fotelbe került és elaludt.Megnéztem hogy mennyi az idő.01:17 volt,letettem a telefont és elaludtam..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése