2015. október 18., vasárnap

Tizenkettedik rész:


*Juliet szemszöge*

Reggel a telefonom csörgésére keltünk.Felültem az ágyon és felvettem.
-Juliet,mikor jössz értem? Mert  maradhatnál nálam is.-mondta Lisa.
-Öhm,fél óra.-mondtam kicsit rekedtes hangon,mert most keltem fel.
-Oké.szia.-mondta és letette.
-Ki volt az?-kérdezte Cia,fáradtan.
-Lisa,megígértem hogy ma átmegyek hozzá.-mondtam és kimentem a konyhába kávét főzni.
-Oké,nekem indulnom kell,mert ma a kozmetikába vagyok.Szeretlek.-mondta,és már ki is rohant a házból.Csendben megittam a kávém és felöltöztem.Eltettem a táskámba a kocsikulcsot,és a telefonom,aztán elindultam,mikor a ház elé értem megcsörgettem Lisát,kiszálltam és kint megvártam.Nem akartam egyedül bemenni,szégyenlem magam,hogy a fiúkkal sem foglalkoztam.
-Sziaa.-ugrott a nyakamba Lisa.
-Szia bébi.-mondtam neki miközben szorosan megöleltem.Elengedtük egymást és bementünk.A fiúk egyből a nyakamba ugrottak.
-Hallod,jöhetnél többször is,legalább telefonálj.-ölelt magához Ash.
-Jólvan apa,megértettem.-mondtam nevetve.Körbe öleltem mindenkit aztán felmentünk az emeletre.Andy szobájából nevetés hallatszott,és a pont Lisáé mellet van.Bementem a szobába,Lisa pedig egy percre kiment.Kihajoltam az ajtón és láttam hogy Andyhez ment.
-Kicsit hallkabban,Juliettel próbálnék beszélgetni,ha nem a röhögést hallanám.-mondta kicsit flegmán Lisa.Aztán hallottam Andy hangját.
-Itt van Juliet? Hol van?-kérdezte hirtelen.
-Hozzám jött,te foglalkozz a drága barátoddal.-mondta és kijött,aztán meglátott engem.-Bocsi,de már unom őket.Katherine mindennap itt van Andynél,hirtelen legjobb barátok lettek.-mondta gúnyosan,mire én elnevettem magam.
-Csak azt várta hogy eltűnjek a képből,gyorsan összehaverkodik Andyvel,aztán megint összejönnek.-mondtam,aztán kínosan felnevettem.-Nem zavar,mert én kértem időt,de látom hogy mi már nem fogunk kibékülni,jobb is hogy ma találkozok Oliverrel.
-Jul,ki az az Oliver?-kérdezte Lisa,bociszemekkel.
-Tegnap találkoztam vele,ma meg elmegyünk egy strandra,iszonyú helyes,és izmos.-mondtam áradozva,aztán megláttam Katherinet a falnak támaszkodva és mellette Andyt,aki szomorúan és egyben idegesen méregetett.
-Szia Juliet.-mondta Andy.
-Sziasztok.-mondtam rámosolyogva Andyre.
-Andy,én inkább lemegyek Jinxxhez.-mondta Kat,és puszit nyomott Andy szájára,aztán gúnyos mosollyal rám nézett.-Szia Juliet.
-Szia,jobb ha mész,még a végén megint megjutalmazlak egy-két pofonnal.-mondtam és én is gúnyosan mosolyogtam.Katherine kirohant és mondott valami olyasmit hogy ribanc,Andy utána nézett és mondani akart nekem valamit,de leintettem.-Ne.Andy menj utána,a végén még megsértődik.-mondtam,és lementem a konyhába,Lisa pedig jött utánam.Katherine engem méregetett,oda akartam menni,hogy megpofozzam,de Ash elkapta a karom.
-Katherine menj fel.-mondta Ash,Kat meg csak nézte.-Most!-förmedt rá Ashley.
-Ash,engedj el.Most!-mondtam Ashnek,aki nem akart elengedni.-Máskor is megtudom ütni,amikor ti nem lesztek ott.-mondtam higgadtan Ashley-nek.
-Mit csinált megint?-kérdezte.
-Leribancozott,de az egész jelenléte irritál,ott ülünk az ágyon Lisával,ő meg csak úgy bejön.-mondtam,és Ash lassan elengedett.Elfordult hogy adjon valamit inni,de én felrohantam a lépcsőn és elkaptam Katherine haját,aki sikítozni kezdett.Most is Ash akart lerángatni,csak most nem sikerült neki.
-Juliet,engedd már el!-mondta Ash,közben pedig engem próbált leszedni Katről.Tovább ütöttem,aztán pedig Andy is odajött,Ash leszedett,Andy pedig felszedte a barátnőjét a földről,akinek vérzett a szája oldalt.
-Hülye ribanc.-mondtam miközbe Ash vitt le a lépcsőn.-Ash,mért szedtél le róla?!-ordítottam Ash-nek.De nem szólt semmit.
-Juliet,most ez kellett?!-ordított rám Andy.-Felrepedt a szája!
-Andy,vegyél vissza.-mondta Ash.
-Ash,most maradj ki ebből!-szólt rá Andy.
-Te nem szóltál neki mikor leribancozott!Andy én pár napja kértem egy kis időt,te meg már az exeddel haverkodsz,aki majdnem lesmárolt előttem!Kb. három napja még azt mondtad hogy szeretsz,most meg már ezzel a ribanccal vagy!-ordítottam én is aztán Ash kirángatott a házból.
-Nyugodj meg.-mondta és magához húzott.Úgy álltunk ott kb. 5percig,aztán megszólaltam.
-Lehoznád a táskám?És kérlek szólj Lisának hogy majd felhívom,de most inkább megyek.-mondtam,megvártam amíg Ash lehozta a táskám.Beszálltam a kocsimba és hazamentem.11:30-ra értem haza,bementem és pont jött egy üzenetem.
,,Szia Jul.Délre ott vagyok érted.Oliver."
Visszaírtam hogy oké,aztán berohantam átöltözni.Levettem a ruháim,felvettem a bikinim,arra egy haspólót és egy farmerrövidnadrágot.Előkerestem a Galaxy-s Vans cipőm,felvettem és már készen is voltam.

Kimentem a konyhába csináltam egy kávét,azt megittam,egy nagyobb táskába tettem egy törölközőt,papucsot,fésűt,pénztárcát.A fejemre tettem a napszemüvegem,és csengettek.Felkaptam a táskám és már rohantam is az ajtóhoz.
-Szia.-köszöntem boldogan.Kaptam egy puszit az arcomra,megölelt,aztán megszólalt.
-Szia.Mehetünk?-kérdezte.
-Persze.-mondtam,bezártam az ajtót,eltettem a kulcsom.-Motorral megyünk?
-Igen,remélem nembaj.-mondta mosolyogva Oliver.
-Dehogy.-mondtam,felszállt,én mögé és elindultunk ebédelni.Egy kis kávézó szerű helyre mentünk,ebédeltünk,aztán elindultunk fürdeni.Ott találkoztunk Oliver haverjával Mattel,aki Erica barátja.
-Szia Matt.-mondtam és megöleltem.
-Szia Juliet.Te vagy az a kedves lány akivel Oliver találkozott?-kérdezte Matt.
-Hát látod.-mondtam és Oliver átkarolta a vállam.
-Menjünk.-mondta Oliver,bementünk,és mikor odanéztem a kasszához,meglepődtem,nem is kicsit.Most már én is átkaroltam Oliver derekát,aki rám mosolygott,és úgy álltunk be a sorba.Ott álltak a fiúk öten és Franco,meg Acacia,Katherine,Lisa,Carolyne,Erica és Emeli.A lányokon már bikini volt,a fiúkon meg még ruha.

-Sziasztok.-köszönt oda Matt Jinxx-éknek.
-Sziasztok.-köszöntek vissza,mi is oda mentük Oliverrel,Andy méregetve nézte Olivert,Katherine csak fejeket vágott,a lányok pedig a nyakamba ugrottak.
-Mért nem mondtad hogy ti is ide jöttök?-kérdezte Acacia.
-Én azt sem tudtam hogy ti itt lesztek.-mondtam nevetve.
-Ash találta ki hogy menjünk fürdeni,aztán összehívta a bandát.-mondta Emeli.Kicsit meglepődtem hogy Ash tőlem meg sem kérdezte hogy nincs-e kedvem ehhez.
-Értem.-mondtam aztán visszaálltam Oliver mellé,és visszamentünk a sorba.Megvettük a jegyeket,levettem a ruháim,és leültem egy napozó ágyba.Oliver belement a vízbe Mattel és a többiekkel,én pedig kint leültem egy kicsit.Aztán Carolyne ült le mellém.
-Mi van veled drága?-kérdezte Carolyne.
-Semmi.-mondtam.-Mivan veled és Jake-el?
-Háát.Még nem vagyunk együtt,de ma írt hogy jöjjek el velük.-mondta mosolyogva.
-Ennek örülök.-mondtam és puszit nyomtam a tetovált barátnőm arcára.Aztán Oliver felkapott,és bedobott a vízbe, ő meg utánam ugrott.Feljöttem a víz alól,és fröcskölni kezdtem mint egy kislány.
-Bejöttem volna.-mondtam nevetve.
-Ahaa,gondoloom.-mondta Matt,aki lenyomta Olivert a víz alá,aztán fordítva.
-Mindenki azt akarta hogy gyere be.-mondta Oliver,és egy csodaszép mosolyt villantott felém.Jó sok ideig elvoltunk a vízbe,aztán Acacia kitalálta hogy együnk mert éhes.Ezért kiszálltunk,és elmentünk enni.Rendeltünk 3 családi pizzát,meg üditőket a lányoknak,a fiúknak sört.Aztán leültünk egy nagy asztalhoz.Én felálltam és visszamentem a kasszához és kértem magamnak egy koktélt.Visszamentem és leültem Oliver mellé.Acacia egyből a nagy poharat nézte előttem.
-Ebbe több az alkohol,mint összesen ezekbe.-mutatott körbe Erica a sörökön nevetve.
-Én bírom.-mondtam,és beleittam.Ettünk,ittunk aztán visszamentünk a vízbe.Acacia beleült Ash nyakába,Emeli Franco nyakába,és elkezdték a lányok löködni egymást.Katherine beleült Andy nyakába,én azonnal beleültem Oliverébe,Kat meg félve nézett rám.Kb egy perc után lelöktem,utána meg Oliverrel hülyéskedtem.Kicsit hányingerem lett ezért kiszálltam,Lisa pedig jött utánam.
-Jól vagy?-kérdezte aggódva.
-Persze.Menj nyugodtan vissza.-mondtam mosolyogva.
-Nem hagylak egyedül.-mondta,és leültünk.Kicsit beszélgettünk,aztán visszamentünk.Oliverhez mentem,ott elhülyéskedtünk,aztán egyszer csak lehúzott a víz alá,és megcsókolt.

Aztán visszaúsztunk(mély víz),és elnevettük magunkat.Adtam egy puszit a szájára,és a nyakába ültem,Carolyne Jake-ébe,aztán sikerült lelöknie.Mikor kiszálltunk a vízből este 8 volt.A lányokkal bementünk az öltözőbe.Katherine megállt velem szembe,kicsit oldalra döntötte a fejét,és megszólalt.

-Ha azt hiszed Andy majd féltékeny lesz,rosszul hiszed.-mondta gúnyosan,Carolyne és Acacia meg oda álltak mellém,hogyha kell lefogjanak.
-Te hiszed el hogy engem érdekel hogy Andy mit gondol.Nem azért vagyok Oliverrel hogy féltékennyé tegyek itt akárkit is.-mondtam,és bementem egy kabinba,felvettem a ruháimat,és kimentem,a fiúk már rég kint álltak,Oliver rám mosolygott,Andy pedig lesem vette rólam a szemeit.Odamentem Oliverhez,ő meg átkarolta a derekam.
-Van kedved még elmenni inni Franco-ékkal?-kérdezte.
-Persze.-mondtam mosolyogva.Kijöttek a lányok,aztán elindultunk kifelé,kicsit hideg volt már,ezért odabújtam Oliverhez.Megálltunk még kint.Mindenki rágyújtott,aki nem cigizik az meg állt,és beszélgetett.Oliver elment a motorjához,én meg a cigimet kerestem a táskámban.Andy meg felém nyújtotta a cigis dobozát,kivettem egy szálat és az öngyújtót.
-Kösz.-mondtam,meggyújtottam a cigim,és visszaadtam neki.Oliver visszajött,és hátulról átölelt.Elszívta mindenki a cigijét,aztán elindultuk abba a kocsmába,ahova először vittek a srácok,kiszálltunk én meg Ashley-hez rohantam.
-Jó emlékek ugye Ash?-kérdeztem nevetve.-Ha emlékszel akármire is.
-Valami dereng.-mondta nevetve,aztán nyomott egy puszit a fejemre.-Ne igyál sokat.
-Csak akkor ha te sem.-mondtam nevetve.Ő csak bólintott,én meg visszamentem Oliverhez.Hajnali kettőig a kocsmába voltunk,de onnan egyszerre mentünk haza,Oliver,Jinxx(ő vitte a négy fiút és Acaciát),Emeli(Francot,Andyt,Katherine-t és Lisát) és Matt(Ericát) nem ivott mivel sofőrök.Carolyne pedig nem jött már a kocsmába.Oliver haza vitt,elköszöntünk és hazament.Én megfürödtem,ettem és beültem tv-ni,aztán hajnali 3-kor(!) csengettek.Kinéztem a kukucskálón,de nem láttam semmit a sötét miatt,ezért kinyitottam az ajtót.Monami állt ott.
-Szia Juuul.-mondta vigyorogva.
-Szia Mona,hát te?-kérdeztem nevetve.
-Unatkoztam,és gondoltam átjövök,tudtam hogy nem alszol.-mondta nevetve.-Én sem tudok.
-Gyere be.-mondtam mosolyogva.-Mi a terved mára?-kérdeztem,mert láttam az arcán hogy akar valamit.
-Bejössz velem a stúdióba,aztán elmegyünk vásárolni.
-Oké,csak akkor most aludjunk,mert nem fogok reggel felkelni.-mondtam nevetve.Kb fél óráig még néztük a tv-t,aztán feladtuk és elaludtunk.8-kor Mona telefonjára keltem.Mivel ő még aludt felvettem,gondoltam biztos a bandájából hívják.
-Igen?-szóltam bele ásítva.
-Juliet?-hallottam meg Andy hangját.-Monami hol van?
-Alszik.-mondtam.
-Jó mindegy,mondd meg neki hogy siessen,mert CC-nek megrepedt a csont a kezébe és nem tud dobolni,és megbeszéltük a bandájával hogy Mona helyettesíti amíg jobban nem lesz.
-Mii?Oké megmondom szia.-köszöntem el és letettem-Monamiii kelj feel.
-Hmm?-kérdezte Mona félig felkelve.
-Kelj fel.Indulunk a stúdióba.-mondtam,ő felkelt felvette a ruháit,és kész is volt.Én felvettem egy Batman-es haspólót(tudom hogy Andy imádja Batmant),egy elég rövid farmernadrágot,a sötétkék szegecses conversem,és egy rózsaszín nagyobb táskát.

Beletettem a telefonom,pénztárcám,napszemüveg,pulcsi(ha fáznék),és a kulcsaim.Mona kocsijával mentünk,mikor odaértünk gyorsan felmentünk a fiúkhoz,csodálkoztam hogy Katherine nincs ott.Mindenkinek köszöntünk,Andy meg engem nézett.
-Andy,próbáljunk.-mondta Ash,Andy elkapta a fejét,én meg röhögni kezdtem.Leültem a kanapéra CC mellé,és hallgattam őket.Mona nagyon jól dobol.Jó pár számot játszottak.Mikor kijöttek mondtam is neki.
-Mi mehetünk?-kérdezte Mona.
-Hova?-kérdezte CC.
-Vásárolni.-mondtam mosolyogva.
-Énisénis.-mondta Ash nevetve.
-Figyelj ha végig ülöd nyugodtan ahogy ruhákat válogatunk meg fehérneműket.-mondta Mona is nevetve.
-Én benne vagyok.-mondta röhögve.-Na most tényleg had menjek már.
-És a barátnőd?-kérdeztem nevetve.
-Acaciát az nem zavarja ha veletek vagyok.-mondta vigyorogva.
-Ha Ash mehet akkor mi is.-mondta CC.Így elindultunk heten a plázába.Először a Victoria Secret-es fehérnemű boltba mentünk.A fiúk leültek mi Monával meg elkezdtünk nézelődni.Három ,,simát" választottam és egy szexit(fekete csipkés melltartó,fekete csipkés tangával),amit felpróbálok.Ash azonnal odajött,és elakarta venni hogy megnézze,de rávertem a kezére.
-Ash ülj le.-mondtam nevetve,aztán bementem próbálni.Mona mindegyiknél bejött,az utolsónál már Ash is bedugta a fejét.Löködtem de nem ment ki ezért ráhagytam.
-Milyen?-kérdeztem Monát.
-Jó,ezt muszáj megvenned.-mondta Mona.
-Ha lány lennék,én felvenném.-mondta Ash,mire elnevettem magam.Kimentek én meg visszaöltöztem.Odamentem fizetni,Ashley pedig halkan mondta a fiúknak hogy miben látott,Andy pedig adott neki egy nyakast.Én elnevettem magam,mikor kimentünk a boltból Mona elöl ment,mögötte a fiúk,én meg Ash mellett.
-Megérdemelted.-mondtam nevetve.
-Mit? Te hallottad miről beszélek?-kérdezte meglepve.
-Nem.De mivel mindenki engem bámult,nem volt nehéz rájönni.-mondtam nevetve.Ash inkább nem szólt semmit,bementünk egy másik üzletbe.Találtam egy fekete ruhát,ami csíkokban átlátszó volt.Azt próbáltam fel először,Andy kicsit szúros szemmel nézett hogy meg ne vegyem.Csak rámosolyogtam levettem és oda vittem a kasszához,hogy ezt tegye félre nekem.Választottam még egy fekete flitteres ruhát szilveszterre(elég messze van még),és egy neonsárga csipkés ruhát.Találtam egy kivágott farmert és egy tigrises pulcsit.Aztán ránéztem egy pólóra amit muszáj volt felvennem.Felpróbáltam és kimentem.

Ash elröhögte magát.
-Ez kurvajó,vedd meg.-mondta röhögve.Az eladó meg szúros szemekkel nézett rá.
-Nekem is tetszik.-mondtam,Andy rám nézett,elolvasta a feliratot aztán inkább elfordult.Ezt is odavittem az eladónak,kifizettem,Mona is aztán mentünk.Épp beszélgettünk mikor egy nagyot korgott a gyomrom.
-Éhes vagyok.-mondtam nevetve.Elmentünk mekizni,mindenki választott már csak én és Andy nem.
-Én egy sajtburgert kérek,sültkrumplival,csirekfalatokkal és kólával.-mondtam.
-Én ugyanezt,plusz egy almás pitét.-mondta Andy,a nő egynek számolta Andy fizetett,oda vitte a kajánkat és leültünk.
-Mennyi volt? Kifizetem.-mondtam Andy felé fordulva.
-Hagyd,nem kell.-mondta lazán.
-De kifizetem.-mondtam lezárva a témát.
-Nem kell.-mondta Andy,és enni kezdett.Én csak néztem a kaját,mikor Andy rám nézett.-Hagyd abba,kifizettem ennyi.Egyél.-mondta,aztán inkább enni kezdtem.Mikor végeztünk mindenki elindult haza,én egyedül mentem,aztán Ash utánam futott.
-Hiányzol neki.-mondta sóhajtva,aztán elindultunk együtt.
-Nem hinném.-mondtam,és elmosolyodtam.-Időt kértem,ő meg inkább hagyott és összejött Kattel.Én sem fogok egy fiúnál maradni.-mondtam a könnyeimmel küszködve.-Akármennyire is szeretem,el kell felejtenem.
-Katherine kereste fel,újra barátok lettek,aztán Kat azt mondta próbálják meg.És ha nem megy maradnak barátok.
-De Ash,te ismered a legjobban,néha mosolyog rám,ha Oliverrel lát akkor pedig úgy néz rám mintha óriási hibát követtem volna el.-mondtam,és lefolyott egy könny az arcomon.-Katherineről ne is beszéljünk.Tudta hogy a legelső naptól kezdve mikor megláttam utáltam,de nem érdekelte.Összejött vele,megint.
-Juliet figyelj,ti szeretitek egymást.Andy és te is hülyék vagytok.
-De Ashley,mire én gondolkodtam ő már együtt volt vele.Esélyem sem volt elmondani neki.-mondtam sírva.Ash megölelt,de már a házam előtt voltunk,elköszönt és elment.Én bementem a házba,leraktam a cuccaim,lefeküdtem a kanapéra és aludtam..

*Andy*

Mi már rég itthon voltunk,Katherine közbe átjött,és elkezdtünk filmet nézni.Aztán ajtó csapódást hallottunk,a srácok oda néztek de én és Kat néztük tovább a filmet.
-Andy!-üvöltötte a nevem Ash.-Katherine menj most haza.-szólt rá idegesen.
-Miért? Filmet nézünk.-mondta Kat.
-Nemérdekel majd megnézitek máskor,szia.-mondta Ash,megvárta amíg Katherine kimegy,és elkezdett üvölteni.-Mit is mondtál? Hogy már nem akar tőled semmit,azért kért időt,nem?
-Igen.-mondtam mit sem sejtve.
-Hát akkor jó nagyot tévedtél!Amikor hazaengedték elkezdtett gondolkozni,és mikor Lisához jött,akkor látott titeket együtt,emlékszel?-kérdezte elég hangosan.
-Igen.
-Ő gondolkodott,és szeret téged!Megbocsátott volna,de már együtt voltál ezzel a szajhával!-üvöltött Ash.
-Állj már le!-álltam fel,és felemeltem a hangom.-Várj mit mondtál?
-Ő megbocsátott volna!De te elbasztad!-mondta és felment a szobájába.A srácok a földet néztek,én pedig bementem a vendégszobába,ahol már rend volt.Leültem az ágyra,elővettem a telefonom és felhívtam Julietet.
-Ez igaz?-kérdeztem köszönés nélkül.
-Mi?-kérdezte Jul.
-Amit Ash mondott.Igaz?-kérdeztem.Nem válaszolt,már azt hittem hogy megszakadt mikor megszólalt.
-Igen Andy,igaz.De már tovább léptél.És mostmár énis.-mondta halkan.-Nem várhatok rád örökké.
-Sajnálom.-mondtam,ő sóhajtott és kinyomta.Felmentem beültem a kádba és gondolkodtam.
-Basszameg.-hallottam kintről Acacia hangját.Magamra tekertem a törölközőm és kimentem.Acacia összetört egy poharat és elvágta a kezét a szilánkkal.
-Hagyd majd én.-mondtam és elkezdtem szedni a szilánkokat.-Inkább keress sebtapaszt.
-Oké,köszi.-mondta és elment.Hamar visszajött a lapáttal és a seprűvel.Összesöpörte a szilánkokat,aztán lementünk enni.Ash lejött és bocsánatot kért hogy hülye volt.Mindent megbeszéltünk aztán mindenki elment aludni..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése