2015. október 3., szombat

Tizenegyedik rész.


*Juliet*

-Szia Acacia.-mondtam a barátnőmnek aki már majdnem megfolytott,annyira ölelt.-Megfulladook.
-Jaajj,bocsi,neharagudj.Hogy vagy?-kérdezte.
-Jobban.Csak ez az Andys dolog.-mondtam kicsit szomorúan.-Mára hívtam megint,vele aludtam,biztonságban éreztem magam.
-Tudom.-mondta,és megint megölelt,kicsit lazábban.
-De gondolkodnom kell.Lehet inkább felhívom.-mondtam és a telefonomért nyúltam,ami az ágy melletti szekrényen volt.Már volt vagy ezer nemfogadott hívásom,anyáéktól,Acaciától,Monától,Emelitől,Ashtől és Ronnytól(?).Andyt hívtam előbb.
-Szia.-szóltam a telefonba.
-Szia.-mondta ő is.
-Nem lenne baj ha ma nemjönnél?-kérdeztem,és ő egyből válaszolt.
-Nem,dehogy.Gondolkoznod kell,meg beszéltük,majd hívlak.Szia.-mondta.
-Szia.-mondtam és leraktam.Ez gyors volt.Aztán anyáékat hívtam hogy nincs semmi,most egy ideig nem megyek majd,de nem mondtam hogy hol vagyok.Emelinek és Monának írtam üzit hogy hol vagyok,és ha akarnak jöhetnek.
-Acacia,hoznál nekem a büféből egy szendvicset?Meg kávét.-kérdeztem bociszemekkel.
-Persze,mindjárt jövök.-mondta és kiment,én egyből Ronnyt hívtam.
Kinyomta,és pár perc múlva újra hívott.
-Juliet hol vagy? Jól vagy?-kérdezte aggódóan.
-Mi? Honnan tudod?-kérdeztem meglepetten.
-Fent van a neten,hogy baleseted volt.-mondta.
-Hogy mi?-kérdeztem kissé ordítva.
-Melyik kórházba vagy?
-Ronny,ez nem lenne túl jó ötlet ha te idejönnél.Acacia még haragszik,és ma ő van itt velem egésznap.Holnap gyere be,elküldöm a címet.Na de most mennem kell szia.-mondtam és letettem.És Acaciára pillantottam aki hozta nekem a kaját amit kértem.
-Köszönöm,imádlak.-mondtam,ő meg a kezembe nyújtotta a szendvicset,a kávét pedig a kis asztalra tette.
-Kivel beszéltél?-kérdezte.
-Őőő,izéé,Monával.-mondtam neki furán.
-Oké,holnap nem tudok jönni,mennem kell az egyetemre.-mondta fáradt hangon.
-Nembaj,tudok vigyázni magamra.-mondtam nevetve.
-Ahaa,tudom.-mondta mosolyogva.Még egésznap beszéltünk,aztán este elment,én pedig elaludtam,de kb. 3 óránként felébredtem.3:53-kor megint elaludtam..


*Andy*

Egésznap otthon voltam.Beszélgettünk a srácokkal,aztán este megjött Acacia és csinált vacsit,ma kivételesen mindenki a konyhába evett.Körbe ültük az asztalt,ettünk és beszélgettünk.
-Hogy van Juliet?-kérdezte CC Acaciától.
-Jobban,holnap bemehettek hozzá.-mondta mosolyogva.-Pénteken pedig hazaengedik.
-Akkor két nap.-mondta Jinxx.Én meg elővettem a telefonom,hogy megnézzem milyen nap van.Szerda,holnap menni kell a stúdióba délelőtt.
-Kilencre mennünk kell a stúdióba srácok.-mondtam.
-Tényleg.-mondta Jake.-Akkor megyünk délután.
-Oké,majd írjatok Julietnek.-mondta Acacia.Én hamar befejeztem az evést,aztán felmentem.Összeraktam a cuccaim,mindent a helyére,unalmamba már összepakoltam.Lefürödtem,felvettem egy batmanes trikót,és egy rövidgatyát,beraktam egy filmet,és lefeküdtem.Végre elaludtam mikor valaki bejött a szobámba.
-Andy,beszélhetnénk?-kérdezte tőlem este tízkor(!) Katherine(!).
-Hogy kerülsz ide?-kérdeztem kissé idegesen,és felültem az ágyon.
-Andy,én azt hittem elmondtad neki,nagyon sajnálom.-mondta megbánó arccal.
-Katherine,ne itt színészkedj kérlek.Visszajössz,hogy újra legyünk együtt.Megcsókolsz,és elmondod a barátnőmnek.Most meg idejössz hozzám?-kérdeztem idegesen.-Nem zavar hogy Juliet kórházba van?
-Mi?-kérdezte meglepetten.-Andy én ezt nem tudtam...
-Hát pedig kórházba van,azért mert én elmentem hozzá,nemakart meghallgatni,az úton álltunk meg,jött egy autó,Juliet ellökött,de már nem volt ideje arébb állni,ezért őt elütötte.-mondtam kicsit higgadtan.
-Sajnálom.-mondta Katherine és kiment.Nem mentem utána,nem szóltam semmit,visszafeküdtem és aludtam.Hajnalba valaki rám ugrott,és a macskámat az arcomba tette.
-Crow.-mondtam mosolyogva.-Sajnálom hogy elhanyagoltalak.-mondtam és megpusziltam a macskámat.
-Na Andy,ha ki szerelmeskedted magad,akkor kelj fel.Már hét óra.Nyolckor el kell indulnunk,mert ma ott lesz a nagyfőnök is hogy meghallgasson minket.-mondta Ash izgatottan.
-Tényleg?-csillantak fel a szemeim.
-Igen.-mondta és leszállt rólam.-Ma nem szakadt cuccokat veszünk fel.Marad a fekete,de ne szakadtat.-folytatta és kiment.
-Crow,hiányoztál.-mondtam és magamhoz húztam a macskám.Megpusziltam az orrát,felálltam és a szekrényhez mentem.Kivettem egy fekete csőnadrágot,és egy fekete rövidujjú koponyás pólót.Felvettem és lementem.A többiek is hasonlóan döntöttek mint én.Mindenki ma az egyszerűbb ruháit vette fel.

-Na egyetek.-mondta Acacia.-Itt a reggeli az asztalon,kávét főztem,sietek.Sziasztok.-mondta,puszit nyomott Ashley szájára és kiment.Kérdőn néztünk Ashre.
-Egyetem.-mondta nevetve.-Nemsokáig már,mert ő is ballag egy hónap múlva.Jézusom már május vaaaan.-ordította el magát Ashley.
-Tényleg.Huszonhatodikán lesz Erica szülinapja.-mondtam röhögve.-Kéne egy bulit szervezni neki.
-Oké.-mondta Ash.-Az én házamba.-röhögött Ash.-Úgyis régen buliztunk már ott.
-Na menjünk.Elkésünk.-Mondta Jake.Beszálltunk Jinxx kocsijába és elindultunk.Mikor odaértünk,Billyvel(ő szerződtetett minket régen)bementünk,és elkezdtük.Rendes volt John(nagyfőnök),azt mondta jók vagyunk.Még beszélgettünk,aztán a fiúk mondták kettőkor,hogy menjünk el Juliethez.
-Én nem megyek,mondjátok meg hogy üdvözlöm.-mondtam a fiúknak.
-Oké,sietünk haza.-mondta Jake,és beszálltak a kocsiba.Én felhívtam Ericát hogy jöjjön el hozzánk.Aztán gyorsan hazamentem.Háromkor csináltam popcornt,kivettem a kólát a hűtőből,és beültem filmezni,mikor csengettek.Erica és Aurora állt ott az ajtóba.

-Szia Andy.-mondta Erica és a nyakamba ugrott.-Azt hittem hogy már sose hívsz.
-Dehogy,csak hát hosszú.-mondtam nevetve.-Szia Aurora.-mondtam a mellette lévő lánynak,és puszit nyomtam a homlokára.
-Naaa,én is kérek puszit.-mondta nevetve Erica.Nyomtam egy puszit az arcára és bementünk.
-Üljetek le.-mondtam és én már a kanapén voltam.Leültek a lányok is.
-Jobban van Juliet?Már a héten nem kell mennem.-mondta Erica.
-Jobban van,pénteken hazajöhet.De most hagyom gondolkozni.-mondtam.
-Andy,szeret téged.De tudod hogy most kell egy kis idő neki.-mondta Aurora.
-Tudom,na mindegy is,nézzünk valami filmet.-mondtam,és a kezükbe nyomtam a DVD-ket.Az Oculust választották.Erica elhúzta az összes sötétítő függönyt,ami a nappaliba van,így már sötét is lett a filmhez.Megnéztük a filmet,és elindítottunk mégegyet.Este hétkörül már nem volt kedvünk még egy filmhez,ezért úgy döntöttünk hogy elkezdünk vacsit csinálni.Gyrost akartak a lányok,ezért azt csináltunk.
-Andy,nem is így kell.-mondta nevetve Aurora.
-Szerintem ülj le.-mondta Erica.
-Jó,akkor nem is segítek.-mondtam röhögve és leültem az asztalhoz.Erica mondta hogy többet csinál,és így jut Ashley-éknek,és Acaciának is.Aztán csengettek.Erica kiment ajtót nyitni,én addig segítettem főzni Aurorának.Aztán egy perc múlva ott állt Katherine és Erica is a konyhába.
-Sziasztok.-mondta Kat.
-Szia.-mondtam.-Hát te?
-Csak gondoltam átjövök.Figyelj Andy,tényleg neharagudj.
-Semmibaj,te se.Maradsz vacsorára?-kérdeztem kedvesen.
-Persze,beszélhetünk egy kicsit?-kérdezte mosolyogva.Nem válaszoltam csak kimentem,ő meg jött utánam.-Andy én szeretném ha barátok maradnánk.Nem fogok rád mászni,nem fogok bepróbálkozni.Csak legyünk barátok.
-Én ugyanerre gondoltam,én is szeretném.-mondtam és megöleltem.Visszamentünk,és ő is segített a lányoknak.Mikor végeztek,akkor megterítettünk,aztán bementünk a nappaliba,én meg kivettem egy energiaitalt magamnak a hűtőből,visszamentem a nappaliba,de nekem már nem maradt hely.
-Katherine,az az én helyem.-mondtam röhögve.
-Nincs ideírva a neved.-vágott vissza,és elnevette magát.Én odamentem,felkaptam a vállamra,és röhögtem.Pont akkor jöttek meg a srácok,Acaciával és Juliettel.Minket néztek,én meg még mindig röhögtem,a vállamon Katherine-el.
-Andy,neeee.-mondta nevetve.Letettem,megütötte a karomat,aztán abbahagyta a nevetést.-Sziasztok.
-Szia.-mondták a többiek.
-Acacia,menj fel Juliettel a szobámba,mi addig kipakolunk.-mondta Ash,Acacia bólintott,és felment Juliettel a szobába.-Andy,beszélhetünk?
-Persze.-mondtam és bementünk a vendégszobába,amit a múltkor vertem össze.-Mit szeretnél?
-Hogy került ide Katherine?-kérdezte meglepetten.
-Átjött,megbeszéltük hogy maradunk barátok,és meghívtam vacsorára.Juliet mért van itt?-kérdeztem vissza.
-Ma hazaengedték,mert már jobban van.Nemsokára hazaviszem,csak összeszedi a cuccait.-mondta Ash és kiment.Én kimentem utána,és beleültem Erica ölébe,a lábaimat Aurora ölébe tettem,a fejem meg Katherine ölébe.
-Andy,nehéz vaagy.-mondta röhögve Erica.-Csak vicceltem.-mondta.Katherine a kezét a fejemre tette,nehogy lássak valamit.
-Kat,ez nem ér.-mondtam nevetve,aztán megnyaltam a kezét,hátha elveszi a fejemről.
-Andy,már megszoktam hogy összenyalod a tenyerem,csak hogy elvegyem a kezem.-mondta nevetve.
-Ó,tényleg?-kérdeztem meg,legurultam,és magammal rántottam Katherinet a földre.A feje a hasamon volt,és éreztem hogy halkan nevet.Aztán lejött Juliet.
-Ash,hazaviszel?Végeztem.-mondta,aztán ránk pillantott.-Várj egy kicsit,fent hagytam valamit.-mondta és felrohant.Katherine leszállt rólam,és kiment a fürdőszobába.Én meg felültem a lányok mellé.Juliet megint lejött,elköszönt a lányoktól,aztán odajött hozzám,lehajolt és megölelt.Aztán bement a fiúkhoz,elköszönt,és Ash-el kimentek.Katherine pont akkor jött vissza.
-Jézusooom.Egy hónap múlva ballagok.-mondta nevetve(Katherine is most ballag az egyetemről).
-Tényleeeeg.-mondta nevetve Erica.-Mehetüünk?
-Nem,ti nem lesztek meghívva.-mondta rezzenéstelen arccal Kat.-Hülyék vagytok?Persze hogy jöttök.
-Tudtuuk.-mondta röhögve Aurora.Felálltam és odamentem Katherine mögé,aki engem nem vett észre.A fejére húztam a takarót,és átöleltem,így lefogtam a kezeit,és nem tudta leszedni a takarót a fejéről.
-Nemhiszem el.-mondta nevetve.-Andy.
-Elfoglaltad a helyem.-mondtam röhögve.-CC engedsz nekem vizet a kádba?-kérdeztem CC-től,és Katherinre néztem,aki nem látott semmit.CC vette a célzást.Hamar visszajött,és feltartotta a hüvelykujját.Levettem Katherine fejéről a takarót,és felkaptam.A többiek jöttek utánunk,megnézni hogy mi lesz.
-Nee.Andy kérleek.Bármit megteszeek,kérleek.-mondta nevetve.
-Bármit?-kérdeztem.
-Bármit.-válaszolt nevetve.Bedobtam a kádba és felröhögtem.
-Akkor kérlek,engedd hogy beledobjalak.-mondtam nevetve.
-Ezt visszakapoood.-mondta Kat,felállt és berántott a kádba.Aztán elnevette magát.Mindenki röhögött,aztán ott hagytak minket.
-Most vizesen menjek haza?-kérdezte Katherine nevetve.
-Adok ruhát.-mondtam,felálltam és segítettem neki is.Aztán elröhögtem magam.-Ez azért vicces volt.
-Az biztos.-mondta,kiszálltunk,és felmentünk a szobámba.Kat egyből a fürdőbe ment,ami a szobámba van.Én meg levettem a vizes pólóm,átvettem a gatyám,és kerestem valamit Katherine-nek.Egy hosszú pólót kivettem,és elindultam a fürdőbe,megszokásból nem is kopogtam,csak bementem.Katherie ott állt a tükörnél egy bugyiba és egy melltartóba.
-Ó basszus,bocs.-mondtam nevetve.
-Semmiba,láttál már így.-mondta mosolyogva.-Na találtál valamit?
-Igen.-mondtam,és a kezébe nyomtam a pólóm.-Mindjárt hozok valami nadrágot.-mondtam és kimentem.Elővettem  egy boxert és bevittem neki.
-Köszi.-mondta és felvette azt is.A ruhákat levittem,és betettem a szárítóba.Aztán visszamentem a nappaliba.És hallottam hogy beszélgetnek.
-Erica tényleg nembaj?-kérdezte Katherine Ericától.
-Dehoogy.-mondta nevetve.
-Mi nem baj?-kérdeztem tőlük.
-Semmi,csak Katherine otthon hagyta a kulcsát,és még nem ment el a szüleitől.És nem tud bemenni.-mondta Erica lazán.
-Mért nem mondtad előbb?-kérdeztem meg Katherinetől.
-Nem fontos,megoldottam.-mondta mosolyogva.
-Maradj itt.Erica úgyis korán kel a suli miatt.-mondtam neki.
-De Andy,így is elég bajt okoztam már.-mondta Katherine.
-Katherine hagyd abba,itt maradsz és kész.Legalább Acaciával be tudsz menni az egyetemre.-mondtam és kimentem a konyhába.Kat azonnal utánam jött.
-Andy.Köszönöm.-mondta és megölelt.
-Nincsmit.Te is megtennéd értem.-mondtam és elindultam a lépcsőn.-Megyek aludni.Jössz?
-Azt hittem a vendégszobába alszok.
-Őőő,az most nincs olyan állapotban.-mondtam röhögve.Kat jött utánam,és bementünk a szobámba.Lefeküdtem,ő meg leült az ágy szélére.
-Ha szeretnéd,alszok lent a földön.-mondtam.
-Nem dehogy.-mondta és befeküdt mellém.Betakartam,én meg oldalra feküdtem és megpróbáltam aludni.-Nem értelek.Megcsaltalak Andy,megcsókoltalak,miattam vesztél össze a barátnőddel,és te még így is kedves vagy velem.
-Katherine,most ne ezen gondolozz.Megtörtént,már nemtudjuk visszacsinálni.-mondtam,megpusziltam a homlokát,visszafeküdtem az ágy szélére és aludtam.
-Keljeteeeek feeel.-üvöltötte Acacia reggel.Katherine a fejére húzta a takarót,én meg leestem az ágyról annyira megijedtem.-Szálljatok ki az ágyból.-mondta halkabban.Katherine kiszállt az ágyból,és segített felállni.
-Mért kellett már most fel kelnem?-kérdezte ásítva.
-Mert a szalagavató 30-án lesz.-mondta Acacia.
-Mért most lesz?-kérdeztem furán.-Nem decemberbe szokott lenni?
-A mi sulinkba nem.Itt májusban van,és egy hónappal később a ballagás is.
-Oké.De én hogy jöttem szóba?
-Ash azt akarja hogy te is táncolj,Katherinenel-mondta Acacia.
-Mi?-kérdeztük egyszerre Kattel.
-Én szívesen táncolok veled,ha szeretnéd.-mondtam mosolyogva.
-Tényleg?-csillant fel Kat szeme.
-Igen.-mondtam.-Amúgysem hagynám egyedül Ashley-t.-mondtam röhögve.Ash a hátamra ugrott.
-Kööössz.Tudtam hogy te nem modasz nemet.-mondta röhögve.Lementünk a konyhába,reggeliztünk és bementünk az egyetemre.Ott gyakoroltuk a táncot,Ash-el adtunk pár autogrammot,aztán mi hazajöttünk.
-Kösz hogy eljöttél.-mondta Ash.
-Semmi.Katherine is örült nekem,egy barátnak megteszem.-mondtam nevetve.-Juliet nem mondott semmit?
-Csak annyit hogy örül hogy jóba vagytok Kattel,csak hát ő nem nagyon van vele jóba.Főleg amióta összverte.-mondta Ash röhögve.
-Mitcsinált?-kérdeztem vissza.
-Nem mondta?-kérdezte Ash.-Amikor Kat elmondta neki hogy mi volt,Juliet felpofozta,fellökte,és ráugrott.Kapott elég rendesen.-mondta,és kezdte megint a röhögést.
-Nem mondta.-mondtam,elvettem a kulcsom az asztalról,beszálltam a kocsimba,és Juliethez mentem.Kiszálltam,csengettem és kopogtam.
-Szia.Bejössz?-kérdezte Jul,miután ajtót nyitott.
-Szia,igen.-mondtam és bementem.
-Hogyhogy itt vagy?-kérdezte meglepetten.
-Mért nem mondtad hogy megverted Katet?-kérdeztem.
-Nem volt alkalmas,megvertem,hazajöttem,idejöttél te,összevesztünk és kórházban voltam.-mondta.
-Akkor is.-mondtam röhögve.-Azért vicces lehetett.
-Így utólag az.Akkor nem volt.-mondta Juliet.-Kérsz valamit?
-Nem,nem is maradok sokáig.Hagylak gondolkozni.
-Oké,köszönöm.-mondta és mosolygott.
-Én megyek is,majd hívj ha van valami.-mondtam és elindultam kifelé.-Szia.
-Szia.-mondta és elmentem..

*Juliet*

Miután Andy elment,úgy döntöttem hogy elmegyek sétálni a városba.Beszálltam az autómba,és elindultam.Bementem a Starbucks-ba és vettem egy banán-eper shake-t.Mire kiértem addigra kezdett sötétedni.Ígyis későn indultam,de még vagy félórát biztos sorban álltam.Elindultam sétálni,elővettem a cigimet,és én hülye nem hoztam öngyújtót.Volt ott egy fiú társaság,odementem kérni.
-Sziasztok,van tüzetek?-kérdeztem.
-Szia,persze.-mondta egy fiú,és felém nyújtotta az öngyújtót.
-Köszi.-meggyújtottam,és visszanyújtottam.Aztán valaki rám esett,és kiborult a shake-m.
-Ó,bocs neharagudj.-mondta kicsit kínosan.-Vegyek újat?
-Nem kell,semmibaj.-mondtam nevetve.
-Hallod Oliver.-mondta az egyik srác röhögve.-Értem hogy sötét van a focihoz,de mások is vannak ám a parkba.-mondta és rám mutatott.
-Nincs semmi baj,tényleg.-mondtam nevetve.
-Várj,te vagy Juliet Simms?-kérdezte meg ugyanaz a srác.
-Igen.-mondtam mosolyogva.
-Oliver Castro.-nyújtotta felém a kezét a magas fiú,aki fellökött.-Had vegyek egy újat.
-Jólvan,de akkor menjünk.-mondtam nevetve.-Sziasztok.-köszöntem el a többiektől.
-Hogyhogy egy ilyen szép lány,este egyedül van a parkban?-kérdezte Oliver mosolyogva.
-Hááát.-mondtam nevetve.-Kellett egy kis séta.Gondolkodnom kell.-mondtam,majd bementünk egy kávézóba.Odaálltunk a pulthoz.
-Mit kérsz?-kérdezte Oliver.
-Öhhm,egy expresso kávét,és egy olyan habos pudingot.-mutattam a csokis pudingra.
-Oké,én is ugyanezt.-mondta fizetett és leültünk egy asztalhoz.-Na szóval,mesélj magadról.
-Mit szeretnél tudni?-kérdeztem mosolyogva.
-Mindent,amit szeretnél elmondani.-mosolygott vissza.
-Hát akkor a nevem már tudod.24 éves vagyok,egyedül lakok,most szakítottam a barátommal,tegnap jöttem ki a kórházból,amint látod van orr pc-m,vannak tetkóim,cigizek.Ennyi szerintem.-mondtam nevetve.-Most te jössz.
-25 éves leszek Augusztusba,a haverjaimmal lakok,3 hónapja szakítottunk a barátnőmmel,nincs tetkóm,cigizek,van egy motorom.Egy autószervízbe dolgozok,ami az apámé.-mondta mosolyogva.
-Azokkal laksz akik veled voltak?-kérdeztem mosolyogva.
-Igen,őrültek.-mondta nevetve.
-Jófejek.-mondtam mosolyogva.-Köszönjük.-mondtam ezt már a pincérnek,aki ki hozta amiket kértünk.Éreztem hogy rezeg a telefon a zsebemben.
-Igen?-szóltam bele,megsem nézve hogy ki hív.
-Szia Juliet.-szólt bele Lisa a telefonba.-Hol vagy?
-Hát egy kávézóba,az egyik ismerősömmel.-mondtam,aztán rámosolyogtam Oliverre.-Miért?
-Azt hittem nálunk leszel,most értem haza,hétfőtől mennem kell suliba,és így Louisnál leszek.Találkozhatnánk valamikor.
-Oké,hát mi most nem vagyunk együtt Andyvel.Holnap délelött jó neked?
-Igeen,akkor eljössz értem?
-Igen,szia.-mondtam és letettem.-Az egyik barátnőm.
-Értem.-mondta Oliver nevetve.-És te délután ráérsz?
-Igen,miért?-mondtam nevetve.
-Elmehetnénk valahova.-mondta mosolyogva.
-Benne vagyok,megadom a címem és a számom,majd hívj fel.-mondtam,majd elvettem a telefonját amit felém nyújtott.Beírtam a számom,külön leírtam a címem is,aztán visszaadtam.
-Mindenképp.-mondta.Szinte el sem vette a telefont,de már csörgött.Felvette,kicsit beszélt bele,aztán letette.-Az egyik haverom,aki ott volt.-mondta vigyorogva.
-Értem.-mondtam nevetve.Megittuk a kávét,megettük a desszertet aztán kimentünk.-Elvigyelek?
-Öhhmm.-mondta,elnézett a parkfelé,aztán vissza rám.-Azt megköszönném.
-Gyere.-mondtam,aztán elmentünk a kocsimhoz.Beszálltunk,ő elmondta a címet,hazavittem,ott beszélgettünk még egy kicsit,aztán hazamentem.De kicsit meglepődtem hogy este 11-kor ki ülhet ott a lépcsőmön.
-Julieet gyere már,mért nem volt ott a kulcs?-mondta Acacia,és a lábtörlőhöz mutatott.
-Mert a kórházba nem volt nálam kulcs,és azzal mentem be.Hogyhogy itt vagy?-kérdeztem miközben beengedtem a barátnőm.
-Gondoltam unatkozol egyedül,és átjöttem hogy nézzünk filmet.-mondta és elővett két filmet a táskájából.-Hol voltál?
-Köszönöm,imádlak.Hát beszélgettem Oliverrel.-mondtam mosolyogva.
-Az ki?-kérdezte Cia izgatottan.
-A parkban rámesett,meghívott egy kávéra,addig beszélgettünk,és holnap délután is vele leszek.-mondtam,aztán elnevettem magam.És pont hívott.-Egy pillanat.-mondtam Acaciának aztán kimentem a konyhába.
-Igen?-szóltam bele a telefonba.
-Szia Juliet.-köszönt Oliver.-Az jó ha holnap elviszlek ebédelni,onnan pedig elmegyünk egy fedett strandra?Az egyik ismerősöm mondta hogy menjek el velük,de mivel előbb neked mondtam,gondoltam megkérdezem.
-Persze.Úgyis már jön a meleg,és szerettem volna kicsit kikapcsolódni.-mondtam nevetve.
-Ennek örülök,akkor holnap,szia.-köszönt el Oliver.
-Szia.-mondtam és letettem.-Acaciaaa,segííts megkeresni a bikinim.-mondtam nevetve.
-Minek?-kérdezte,és hülyén nézett rám.
-Mert holnap fürdeni megyünk.-mondtam mosolyogva.Nem szólt csak odajött segíteni.Miután megtaláltuk,rakott be zenét,és elkezdte csinálni a körmöm.(Mégjó hogy a körmös cuccai nálam vannak)Mivel Acacia manikűrös,ezért általába ő csinálja a körmöm.
Rendeltünk pizzát,és végigbeszéltük az éjszakát..

Oliver Castro:


24 éves,augusztus 22-én lesz 25.Imád motorozni és a barátaival bulizni.











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése