2015. október 29., csütörtök

Tizenharmadik rész:


*Juliet szemszöge*

Ma van a szalagavatója Acaciának.Ez a pár hét hamar elment.Nem nagyon találkoztam Andyvel,de annál többet Oliverrel.Úgy döntöttünk hogy megpróbáljuk,ma jön velem a szalagavatóra.A délelőtt hamar elment,most meg készülödnőm kell,a hajamat begöndörítettem,a sminkem visszafogott(halvány szájfény,füstös szem),egy fekete csőnadrágot vettem fel egy fehér pánt nélküli felsővel,arra tettem egy arany övet.A vajszínű köves teletalpúm felvettem még,és kész is voltam.
Oliver tökéletesen nézett ki.Az öltönyében és a fehér ingjében,kint várt a ház előtt és a motorjának támaszkodott.Kimentem hozzá,adtam egy csókot neki,és indultunk az egyetemre.Az egyetem előtt állt Jinxx,CC,Jake,Franco,Emeli,Lisa,Louis,Erica,Matt,Aurora,Cody,Carolyne,Mona,Ronny és Lusy is(Ronny és Acacia kibékültek).Aztán odamentünk mi is.
-Sziasztok.-köszöntek.
-Sziasztok.Este buli?-kérdeztem mosolyogva.
-Persze,le van beszélve egy étteremben,aztán megyünk kocsmázni.-mondta Jinxx.
-Oké.-mondtam,aztán bementünk mert 7-kor kezdődik,addig meg kb 5 perc van.Leült a bandánk egy sorba előre hogy lássuk Acaciáékat.Bemondták hogy kezdődik a keringő,és bejöttek.Két sorba álltak be,legelöl volt Acacia és Ash,a másik sorba pedig Kat és Andy.Olyan gyönyörűek voltak abba a ruhába,a fiúk pedig jól néztek ki.
Acacia szülei is itt voltak,az anyukája végig sírta.Mikor vége lett jött a többi végzős osztály,aztán a szalagtűzés.Acacia gyönyörű volt ebben a ruhában is,és Katherine is.





Mikor vége lett,kint vártuk őket.Ash és Andy is kint voltak velünk
-Gyönyörű voltál.-ugrottam a barátnőm nyakába,aztán Katherine-re néztem.-Te is.
-Köszönöm.-mondta és megölelt.-Sajnálom,hogy mi rosszba vagyunk.
-Én is.Nem akarok rosszba lenni veled.-mondtam,és megint megölelt.
-Minden el van felejtve.-mondta,aztán elindultunk az étterembe.Mindenki leült valaova,koccintottunk,aztán enni kezdtünk,hamar végeztünk,mert már mindenki rá hangolódott a kocsmára.Nagyon hamar oda értünk,mindenki egymás után kérte az italokat.Aztán Oliver szólt hogy mennie kell,elköszönt mindenkitől,én meg kimentem vele a kocsma elé.
-Azt hittem maradsz még.-mondtam lebigyesztett szájjal.
-Holnap dolgozok.-mondta,megcsókolt,felszállt a motorra és elment.Én meg meggyújtottam a mérgem,aztán valaki csatlakozott.
-Van tüzed?-kérdezte Andy.Nem szóltam csak a kezébe adtam.Visszaadta és megköszönte.-Meglepődtem hogy most jóba vagytok Katherinenel.
-Kedves lány,csak mi rosszul indítottunk.-mondtam és beleszívtam a cigimbe.-Hülyeségek miatt nem voltunk jóba.
-Naa.-mondta Andy mire elnevettem magam.
-Nem úgy értettem.De végül vele lettél,mert szereted,én is Oliverrel vagyok.Nem haragudhatok rá egész életemben,és rád sem.
-Tudom.De azért furcsa téged Oliverrel látni,mikor egy hónapja még velem voltál.-mondta Andy higgadtan.
-Én már megszoktam hogy Kattel vagy.Igen,egy hónapja veled voltam,kb két hétig.-mondtam,és lenéztem a cipőmre.
-Jó két hét volt.-mondta,mire elmosolyodtam.
-Tudom.Ha nem akadok ki azon csókon,és meghallgatlak,akkor talán még mindig együtt lennénk.-mondtam,eldobtam a mérgem és bementem.Odamentem a többiekhez,akik már elég totálon voltak,én is ittam még pár whisky-t.Kiakartam menni cigizni,mikor megbotlottam,de Andy elkapott.Tudtam hogy ő is ivott,nem is keveset.Megcsókolt,én pedig hagytam.Jó érzés volt megint őt csókolni.Megfogta a kezem,és levitt egy raktárba,ott elég sok kis ,,szoba" volt.Andyvel bementünk az egyikbe,és bezártuk az ajtót.És megint megcsókolt.
-Andy,nem szabad.-mondtam neki,de nem érdekelte.
-Juliet,szeretlek,és nemtudod hogy mennyire szeretném ezt.-mondta a szemembe nézve,és levette a felsőm,én is az övét,szépen levetkőztettük egymást,had ne kelljen részleteznem hogy mi történ utána..
Hajnalban ugyanott ébredtem,Andy mellett.Engem nézett.
-Jóreggelt.-suttogta a nyakamba,amitől libabőrös lettem.
-Jóreggelt.-mondtam,felültem és elkezdtem öltözni.-Andy,ezt senki nem tudhatja meg.Nem szabadott volna megtörténnie.Neked van barátnőd,nekem van barátom.-mondtam,és a cipőmet is felvettem.-Öltözz fel,én előre megyek,azt mondom hogy a raktárba aludtam,te meg találj ki valamit.-mondtam de elnevettem magam.Kimentem és felmentem,még mindenki aludt,össze-vissza.Ash egy asztalon aludt,Acacia pedig egy sarokülő részen.CC-t a pult mögött találtam meg,Jinxxet a fiú wc-be,Jake-t a színpadon,Katherine a DJ-pult mögött volt,Mona és Carolyne a fiú wc-be voltak.A többiek este hazamentek.Mindenki leült,és elmondtam ki hol volt.Andy  is megjelent.Kat azonnal odarohant hozzá.
-Szivem te hol aludtál?-kérdezte nevetve.
-Őőő,a parkolóba.-mondta,de elröhögte magát.-Fáj a hátam.
-Andy...te..eléggé..részeg lehettél.-mondta Ash kapkodva a levegő után,annyira röhögött.
-Aha,jó sok felest meg whiskyt megittam.-mondta.-Na de menjünk.-mondta,és kiment,a többiek követték,én megigazítottam a ruhámat,aztán utánuk mentem.Andy beszállt a kocsijába,hozzá Acacia,Ash és Mona.Jinxx kocsijába ült CC,Jake,Carolyne.
-Gyere Juli,elviszlek.-mondta Jinxx mosolyogva.
-Köszi.-mondtam és beszálltam a kocsiba.Egész úton csendben voltam,Jinxx kirakott otthon.Levetkőztem,és beültem egy kád forró vízbe.A tegnap éjjelen gondolkozok.Az érintésén,a csókján.Erre valaki csenget.Magamra tekertem egy törölközőt,és kimentem ajtót nyitni.
-Sziasztok.-köszöntem Ciának,Ashley-nek és Louisnak.-Öhhmm,gyertek be.
-Szia Jul.-ölelt meg Acacia,a törölközőm meg majdnem leesett rólam.
-Acacia,a törölközőm.-mondtam.
-Ó bocsi.-mondta nevetve.Leültek a kanapéra,én pedig bementem felöltözni.

-Arra gondoltunk,hogy elmehetnénk bobozni.-mondta Ash.
-Most?-kérdeztem nevetve.-Most értünk haza félórája.
-Nembaj,menjünk.Bikinit hozz.-mondta Acacia és már fel is pattant.Összeszedtem a szükséges dolgokat és utánuk mentem.Ott állt a ház előtt Andy kocsija,Jinxx kocsija és Ash motorja.Jinxx,Lisa,Louis,Mona és Erica ült Jinxx kocsijába.Andy-ébe Carolyne és Andy,CC és Jake pedig a kocsinak támaszkodva cigiztek.
-Jól elterveztétek.-mondtam nevetve Ashley-nek.
-Hát látod,nélküled nem mentünk volna.-mondta mosolyogva.
-Imádlak titeket.-mondtam és megöleltem Acaciát és Asht.-Kivel megyek?
-Andyékkel.-mondta.-Nembaj?
-Öhhm,nem.-mondtam,és elővettem a cigimet.Akkor szállt ki Andy is,a kocsinak támaszkodott és engem nézett.Meggyújtottam a mérgem,és leültem a járdára.CC ezen jót nevetett,aztán csatlakozott,már nem volt baj a kezével.
-Mi van veled Jul?-kérdezte CC.-Olyan fura vagy.
-Nincs semmi,fáradt vagyok.-mondtam mosolyogva CC-nek,aztán puszit nyomtam az arcára.Elszívtam a cigim,és a kocsihoz mentünk.CC és Jake beszálltak hátra Carolyne mellé,én meg Andy mellé.Mindenki egyszerre indult,bár Ash eléggé felgyorsított.
-Jó a pólód.-mondta Andy a pólót nézve,aztán a hasamra is ránézett.
-Jaa,őő köszi.-mondtam zavartan.-Figyeld az utat.-mondtam nevetve.Hamar odaértünk a kalandparkhoz,Ash és Cia már ott voltak,mi Jinxxékkel egyszerre értünk oda.Kiszálltunk a kocsikból,és Ashékhez álltunk.
-Már vettünk mindenkinek jegyet.-mondta Ash.-Egész napos,és mindent használhatunk.
-Kiráály.-mondta CC.Bementünk,ránk tették a karszalagot,és mindenki oda ment ahova akart.CC egy vízes valamihez ment Jinxxel,Jake-el és Carolyne-al.Lisa,Louis,Mona és Erica gokártozni mentek,mi négyen pedig bobozni.
-Ki kivel?Vagy egyedül?-kérdezte Ash.
-Én Juliettel megyek egyet.-mondta Acacia.
-Oké,akkor Ash mész egyedül vagy velem jössz?-kérdezte röhögve Andy.
-Megyek veled.-mondta Ash és lepacsizott Andyvel,mi mentünk először,mikor végeztünk akkor megvártuk őket ott.Acacia ment egyet Ash-el,mi meg ott álltunk Andyvel.
-Jössz velem egyet?-kérdeztem Andyt.
-Persze.-mondta,beült mögém és mentünk egyet.Ashley ott várt minket az inditó csávónál.
-Mehetük máshova is?-kérdezte Ash.-Acacia elment Lisáékoz.
-Menjünk.-mondtam,és ráugrottam Ash hátára.-Nem vagyok nehéz?-kérdeztem nevetve.
-De,nagyon-mondta,mire kicsit fejbe csaptam.-Csak vicceltem,amúgy nagyon könnyű vagy.-mondta nevetve.Andyn láttam a féltkénységet,pedig a bandára akkor sem volt féltékeny soha,mikor együtt voltunk.Egész nap ott voltunk,záráskor(kilenckor) indultunk csak el.Jake és Carolyne gyalog mentek,mert Carolynehoz mentek,ő pedig nem lakik messze innen.CC Jinnxékkel ment,Erica pedig délután elment már.Szóval Andyvel ketten voltunk csak.Beszálltunk és elindultunk.
-Figyelj Juliet,én nem sajnálom azt ami tegnap történt.-mondta megtörve a csendet.
-Andy,én részeg voltam.Szeretem Olivert,és végre kibékültem Kattel is.-mondtam.-Tudod hogy szerettelek,de már van nekem Oliver.A helyedet nem foglalhatja el senki,de mi már nem leszünk együtt.
-Ezt csak te akarod,én szünetet sem akartam csak miattad mondtam hogy oké.Aztán Katherine-el megint barátok lettünk,és feltört pár érzés bennem,ezért jöttem vele össze.De őt már nemfogom soha úgy szeretni mint régen.Úgy főleg nem ahogy téged.-mondta és rám nézett,aztán vissza az útra.Majdnem elsírtam magam,de visszafogtam magam.
-Andy,állj meg itt.-mondtam.-Kiszállok.
-Mi? Juliet ne,kérlek.Legalább had vigyelek haza.-mondta Andy.
-Ha nem állsz meg,kiugrok.-mondtam.Andy félre állt,és rám nézett.
-Azért barátok maradunk nem?-kérdezte szomorkás arccal.-Ha mások már nem is leszünk.
-Igen Andy,azok leszünk,de már nem úgy mint legelőször,és nem úgy ahogy szakításunk után.-mondtam.-Barátok vagyunk,de kettesben nem lehetünk.-mondtam és kiszálltam,el indultam,Andy elment,én pedig sírni kezdtem.Csak sétáltam mindenfelé,mikor inkább elindultam haza.Levetkőztem,bementem a fürdőbe,felkapcsoltam a kis fényeimet,beültem a kádba,betettem a zenét a telefonon,és csak feküdtem a kádba.Már fél órája bent lehettem,mikor megcsörrent a telefonom.
Monami.
-Igen?-szóltam bele a telefonba.
-Juliet holvagy?-kérdezte.
-Otthon.Hol lennék este féltizenegykor?-kérdeztem nevetve.
-Eltudsz jönni a kocsmába?
-Igen,miért?-kérdeztem aggódva.
-Andy,el van ázva.És öhhmm..Mondott is valami..-mondta,mire én majdnem elájultam.
-Mindjárt ottvagyok.-mondtam és kinyomtam.Kiszálltam a kádból.Bementem a szobába magamra kaptam egy rövidnadrágot egy pólót,az egyik bőrkabátom és a barna bakancsom.

Beszálltam a kocsimba,és a kocsmához mentem,megálltam és befutottam.Láttam hogy Andy ott fekszik egy asztalon,Mona pedig nem mozdul mellőle.
-Monami.-szóltam oda neki.Rám nézett és odajött.
-Annyit ivott,hogy az egész banda nem inna ennyit összesen.-mondta.-Az egyik haverommal jöttem,aztán megláttam Andyt,akkor még józan volt.Nem mondott semmit,csak kérte a piákat egymás után.Aztán mikor már egész részeg lett,kibukott,és elmondott egy pár dolgot.-mondta és leültetett.-A Katherine-es dolgot,a múlt éjjelt,amit a kocsiba beszéltetek..-mondta de közbe vágtam.
-Monami,én nem akartam,de tudod hogy mennyire szerettem Andyt és eluralkodott bennem a vágy,nagyon szeretem Olivert,és nem akartam ezt megtenni vele,kérlek ne mondd el senkinek.-kérleltem a tetovált barátnőmet.
-Nem fogom.-mondta.-De most vigyük innen.-mondta,felkeltette Andyt,aki még mindig részeg volt.Felállítottuk,átkaroltuk nehogy elessen,és kivittük.
-Juliet,szeretlek.-motyogta Andy.
-Részeg vagy.-mondtam,aztán beültettem a kocsimba hátra.-Hova vigyem?
-Haza semmiképp.Mindent elmondana a többieknek,pedig nem akarja,egész addig nem mondott semmit,amíg le nem itta magát.Magadhoz nem tudod elvinni?
-Háát.De,elviszem magamhoz.-mondtam,elköszöntem,és elindultam haza.Nagy nehezen bevittem Andyt,lefektettem az ágyamra és már aludt is.Én meg kimentem a kanapéra aludni.

*Andy*

Reggel kisebb fejfájással ébredtem.Körbe néztem,aztán felültem.Juliet szobájába vagyok.Annyira emlékszem hogy Monával beszélgetek,iszok,aztán elaludtam.Onnan nagyon semmi.Lassan és halkan kimentem a konyhába.Juliet a kanapén aludt,de amikor hallotta hogy már fent vagyok,felült és rám nézett.
-Szia.-mondta.
-Szia.-mondtam ásítva.-Hogy kerültem ide?
-Hááát.Részeg voltál,Mona hívott hogy a kocsmába vagy,és elmondtál neki mindent,elmentem érted,haza nem vihettelek,mert elmondtad volna a többieknek is a dolgokat.Ezért vagy most itt.-mondta.
-Elmondtam?Neee.-mondtam bocsánatkérően.-Juliet nem akartam,nem is fogtam fel mit beszélek.
-Semmibaj,más nem tudja.De ne nagyon igyál,mert nem akarom hogy többen is megtudják.-mondta nevetve.
-Oké,én most megyek.Szia-mondtam és az ajtóhoz mentem.
-Szia Andy.-köszönt Juliet aztán hazamentem.Halkan mentem be,de mindenki meghallotta aki lent volt.
-Hát te? Hol voltál? Azthittem alszol még.-mondta Jake.
-Öhhm,a kocsmába aludtam.-mondtam.Jake nem szólt csak röhögött.-A többiek?
-CC boltba ment Acaciával,Ash fürdik,Jinxx meg elvitte a kutyáim Louis-hoz,Lisa ott lesz és ő figyel rájuk.Mert hétvégén nagy buli lesz.-mondta vigyorogva.
-Kiráály.-mondtam,és lepacsiztunk.-Na most megyek,elviszem Crow-t anyáékhoz.-mondtam,felmentem a kedvencemért,és elindultam.A szüleim nagyon örültek nekem,de nem maradtam sokáig,mert siettem haza.
-Nélkülem mentél el?-hallottam Juliet hangját mikor beléptem a házba.

*Juliet*
-Nélkülem mentél el?-kérdeztem Acaciától.Megbeszéltük hogy együtt megyünk,ő meg elment egyedül.
-Nem akartalak felkelteni korán,ezért elmentem egyedül.-mondta nevetve.
-Jó,akkor összeszeded magad,és eljössz velem.-mondtam ellentmondást nemtűrően.-Most!
-Sziasztok.-köszönt oda Andy.Kényelmetlenül érzem magam ha együtt kell lennem vele,azok után ami történt.
-Szia.-köszöntünk Acaciával.
-Jó a hajad.-mondta Andy Ciának,aztán felment.Acacia összekészült és már indultunk is a fodrászhoz.Hamar kész lett a hajam,zöld lett az alja,és imádom.Acacia teljesen oda volt a színes hajunkért.

Én hazamentem mert Oliverrel elmegyünk este egy nagyon drága étterembe vacsizni,és jól akarok kinézni.Hatkor elkezdtem készülni,hamar kész lettem.Egy tengerkék ruha,fekete magassarkú,rózsás gyűrű,egyszerű smink,a hajamat pedig a jobb felemre fésültem.Legalább látszanak a tetkóim.

Oliver pontosan hétre jött,tökéletes kinézetével.Elmentünk vacsizni,utána pedig a parton sétáltunk.
-Jól éreztem magam.-mondtam mosolyogva.
-Énis.-mondta és puszit nyomott a fejemre.-Szeretek késő este egyedül sétálni itt.
-Én meg imádok a tengerbe fürdeni,sokat jártam ide a szüleimmel.-mondtam.
-Tényleg? Én is.-mondta aztán megálltunk,és leültünk egy padra.-Örülök hogy most itt vagy velem.-mondta.Nem szóltam,egy puszit nyomtam a szájára,aztán elindultunk.Séta közben többször átforogtam a keze alatt,amin utána nevettünk.

Haza mentünk,és ott is aludt nálam..
Reggel finoman megpuszilta a homlokom,amire egyből kinyitottam a szemeim.
-Jóreggelt.-mondta mosolyogva.-Mennem kell dolgozni,majd hívlak.
-Oké.Szeretlek.-mondtam,és vissza húztam egy csókra.
-Én is kicsim.-mondta két csók között.Aztán elment,én pedig még az ágyban lustálkodtam,amíg meg nem csörrent a telefonom,ásítva beleszóltam.
-Halló?
-Nyuszi,öltözz fel.Öt perc múlva ott vagyok,megnézzük a helyszínt az esküvőre.-mondta Emeli izgatottan.
-Oké,szia-mondtam és kinyomtam.Nagy nehezen felültem aztán a szekrényhez mentem.Kivettem egy rövidnadrágot,egy haspólót,és egy hálósbolerót.
Bementem a fürdőbe,felöltöztem,a hajam megfésültem és az előszobába mentem.Belebújtam a fekete bakancsomba,felvettem a fehér sapkám,és ki mentem a ház elé.Épp rágyújtottam mikor Emeli megjött.Emeli kiszállt és megölelt,aztán jött Franco és Andy(!) is.Elfelejtettem hogy ő lesz a másik tanú.
-Sziasztok.-köszöntem miközben kifújtam a füstöt.
-Szia nyuszi.(mindig is akartam egy nyuszit,és ezt Francoék tudják,azóta így hívnak)-mondta Franco,aztán nyomott egy puszit a fejemre.-Régen láttalak.
-Tudom,összehozzuk hogy többet találkozzunk.-mondtam mosolyogva.Elnyomtam a csikket,aztán elindultam a kocsi felé.-Menjünk.-mondtam sürgetve.Izgatottak voltunk Emelivel,mert képeken látta csak a termet,és akkor is szép volt.Franco vezetett,mellette Andy,mi Emelivel meg hátul beszéltük hogy mi hogyan lesz.Mikor odaértünk,egy gyönyörű fiatal nő várt minket kint.
-Jónapot,Emeli Voe Nereng?-kérdezte mosolyogva,Em bólintott.-Jöjjenek velem.
Bevezetett egy óriási terembe,szélen hosszú asztalok,középen óriási hely táncolásra.
-Em,ez gyönyörű,és az ötleteiddel is eltudom képzelni.-mondtam ámulkodva.A fiúk már majdnem elröhögték magukat,mikor rájuk szóltam.-Franco,vajon lesz elég pénz a számládon hogy egy másik helyet kifizess ha erre nem mondasz semmit?-kérdeztem vigyorogva.Emeli nevetett és kérdőn Francora nézett.Én meg kibontottam egy fantát ami az asztalon volt.
-Tökéletes,itt jó lesz.-mondta,aztán elröhögte magát.-Te se röhögj haver,neked is lesz olyan lány az életedben,akit mindennél jobban fogsz szeretni és elveszed.-mondta Franco röhögve,aztán magához húzta Emelit.Andy csendben maradt,én pedig félre nyeltem,mire mindenki rám nézett,de tudták hogy miért.-Inkább menjünk tovább.-terelt Franco és elindultak Emmel.Mi Andyvel utánuk.
-Sajnálom.-mondta Andy.Nem mondtam semmit csak bólintottam és előre mentem.
-Em,a templom már megvan,akkor itt lesz a lagzi?-kérdeztem mosolyogva,aztán a nő is Emre nézett.
-Igen.-mondta.A hölgy elhívta alá iratni a papírokat,Franco,Andy és én maradtunk.
-Franco,meddig maradunk?-kérdeztem Francot,aztán a telefonomra néztem.-Mennem kell a szüleimhez,meg Acaciához.
-Em végez és megyünk,elvigyelek most?-kérdezte Franco mosolyogva.
-Dehogy,azt megvárom.-mondtam nevetve,aztán Em jelent meg mellettünk,elindultunk haza..


Ui.:Ne haragudjatok a sok képert,de imádom a ruhaösszellításokat.:D

2 megjegyzés:

  1. Jó rész lett *^* *-* Remélem, hogy hamar hozod a következő részt :) <3 :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönööm.:) :33 <3
      Igeen,már rajta vagyok.:) <3

      Törlés