2015. szeptember 13., vasárnap

Kilencedik rész:


*Andy*

Sokkal hamarabb felkeltem mint Juliet ezért hagytam még aludni,és lementem.Acacia és Ashley a konyhába beszélgettek.
-Jóreggelt.-mondta Cia.
-Jóreggelt.-mondtam ásítozva.
-Andy mitcsináltok ma este?-kérdezte Acacia bociszemekkel,ilyenkor akar valamit.
-Semmit.Még nem beszéltünk róla Juliettel.-mondtam fáradtan.
-Akkor jó.Ma az egyetemen lesz egy álarcos bál,és bárki jöhet.Szeretném ha eljönnétek.-mondta vigyorogva.
-Nekem mindegy,Juliettel beszéld meg.-mondtam röhögve.Acacia felpattant és el is tűnt.Mondani sem tudtam hogy alszik még.
-Mégjó hogy jöttök,mitcsinálnék ott egyedül annyi gimnazista között?-röhögött Ashley.
-Hát azt nemtudom.-mondtam és lepacsiztunk.Csináltam magamnak egy kávét,épp cukrot tettem bele,mikor valaki megölelt hátulról.
-Jóreggelt.-suttogta a nyakamba Jul,mert nem ért fel rendesen.
-Jóreggelt.-fordultam hozzá és megpusziltam a homlokát.-Na menjünk este?
-Igeeen.-mondta mosolyogva.-Ruhám is van.
-Tényleg Acacia honnan szerzünk álarcot?-mondtam röhögve.
-Azon ne idegeskedj,már tegnap vettem neked és Julietnek is.-mondta nevetve.
-Nem is tudhattad előre hogy igent mondunk.-mondtam kicsit komolyabban,de nem ment,elröhögtem magam.
-De tudtam,Juliet mindenbe benne van.-mondta.
-Ez igaz.-nevette el magát Jul.Utána a lányok felmentek a szobába.Mi Ashley-vel meg beszélgettünk.Később csatlakozott Jake is.
-Hova mentek este?-kérdezte Jake.-Hallottam hogy beszélgettek.
-Álarcos bál,gyere te is.-mondta Ash röhögve,és mi is elkezdtük.-Emeli is jön,de egyedül mert Franco elutazott tovább képzésre.Kísérd el őt.
-Jó majd felhívom.-mondta röhögve.Aztán jött CC is.
-Katherine folyton hívogat,hogy menjek el vele valami álarcos bálba.-röhögte el magát CC,mi meg ránéztünk.
-Kat is jön?-kérdeztem Ash-re nézve.
-Eddig nem tudtam róla.-válaszolt Ashley.-Mondj neki igent.Mi is ott leszünk,majd velünk leszel.-mondta CC-nek.
-Oké.-röhögte el magát,aztán felment telefonálni.
-Ash,akkor már Jinxx-et se hagyjuk itthon.-röhögte el magát Jake.
-Oké,nem kell párt hozni,Jinxx úgyse hívna magával senkit.-mondta Ash.Én meg felmentem a lányokhoz.Az én szobámba voltak,úgyhogy muszáj volt kopognom.
-Bemehetek?
-Gyeree.-kiabált ki Acacia.
-Mitcsináltok?-kérdeztem Acaciát,Juliet a fürdőbe volt.
-Juliet fürdik,aztán elmegyünk a ruhákért.-mondta Cia.
-Otthon van a te ruhád is?-kérdeztem felhúzott szemöldökkel.
-Igen.
-Egyedül nem mentek,nem bízom Ronnyba.
-Basszus tényleg.-mondta és a homlokára csapta a kezét.-Ti nem jöttök,mert nem tudtok viselkedni.Eljön velünk Jake.
-Oké,de ha van valami hívjatok.
-Oké.-mondta Acacia és megölelt.Juliet egy perccel később végzett,úgy hogy lementem Jake-hez.
-Jake,menj el a lányokkal.-mondtam komolyan.
-Hova?-kérdezte Jake,de már vette is a kabátját.
-Acaciának otthon van a ruhája,de nem bízok Ronnyba,Ashley-nek meg nem is mondtam inkább.-mondtam neki.
-Oké,elvihetem a kocsid? Jinxx elment a kocsival vásárolni.
-Vidd,a kulcs a garázsba fel van akasztva.-szóltam utána és kiment.Utána lejöttek a lányok is.És kimentek..

*Juliet*

Jake elvitt minket előbb hozzám,aztán Acaciához.Kivettem a szekrényből a ruhám,mellé egy cipőt,aztán gyors lementem.Bezártam az ajtót és visszaszálltam a kocsiba.Aztán mentünk Acaciához.Ott állt a házuk előtt egy kocsi(?).Acaciával már mindegyikünk bement.Ronny ott ült a nappaliba.
-Szia.-köszöntem neki,Acacia felrohant a szobába,hogy ne kelljen sokat itt lenni.Mi Jakkel ott maradtunk.
-Szia Jul,figyu,a múltkoriért ne haragudj.-mondta Ronny kicsit megbánt arccal.
-Nem fontos.-vágtam rá egyből.Aztán Acacia jött le feldúltan,de a ruha nem volt a kezébe.
-Ki az aki a szobámba alszik?-kérdezte idegesen(Acaciának volt egy külön szobája is).
-Ó basszameg.-mondta Ronny és felszaladt az emeletre.
-Ki van fent?-kérdeztük Jakkeel.
-Nemtudom,egy szőke tetovált csaj.-mondta még mindig dühösen,aztán Ronny lejött.
-Bocs,tegnap bulizni voltunk,ő meg csak bement az egyik szobába aludni,mert én a kanapén aludtam.
-Legalább azt tiszteletben tarthatnád hogy amíg itt vannak a cuccaim,nem hozol ide ilyen jött-menteket,főleg ne az én szobámba.-mondta Acacia gúnyosan,és felment.
-Ronny,ki az a csaj?-kérdezte Jake(ők attól még jóba vannak).
-Lusy,akinél voltam.-mondta,erre kicsit én is ideges lettem.
-Oda figyelhetnél egy kicsit.-mondtam gúnyosan.Ronny inkább nem mondott semmit.Aztán lejött a szőke csaj,egy köntösbe.
-Sziasztok.-mondta,kedves lánynak tűnik,de akkor is.
-Heló.-mondtam,nem nagyon figyeltem rá,mert Acacia bármelyik pillanatba lejöhet.
-Szia.-állt fel Jake.-Jake Pitts,Ronny haverja.-nyújtott kezet a lánynak.
-Lusy Jonson.Tudom,hallgatom a BVB-t.-mondta kedvesen,és elindult felém.
-Szia,Lusy Jonson.Te pedig Juliet Simms.-mondta mosolyogva,mire én is mosolyogtam.
-Igen.Örülök hogy megismerhettelek.-mondtam.Nem akartam bunkó lenni,tényleg kedves lány.
-Énis.Aláírnád nekem ezt?-mondta,és széttárta a köntösét,egy hosszú póló volt alatta,amin én voltam.
-Persze.-örültem meg egyből.Hoztam egy filcet a konyhából és aláírtam.
-Köszi,ebbe voltam tegnap,csak még nem pakoltam ki a cuccaim.-mondta nevetve.De lejött Acacia úgyhogy indulnunk kellett.Acacia a ruháját becsomagolva hozta le,meg egy táskát,gondolom még pár cuccát.
-Ronny,a szobámat bezártam,majd jövök a többi cuccért,ha nem leszel itthon.-mondta és kiment a kocsihoz.
-Na mi is megyünk.-mondtam és Jakere néztem.-Jake,gyere.
-Oké,sziasztok.-mondta és jött utánam.Acacia a kocsi mellett ácsorgott.Jake berakta az ő cuccait is aztán haza mentünk.
Este mi Acaciával Andy szobájába készülődtünk,Andyt meg Ashley-hez átküldtük.Acaciának segítettem hajat vasalni,az én hajamat pedig be göndörítettük.Acacia nem tudta felvenni a ruháját,ezért abba is én segítettem.Gyönyörű rózsaszín ruhája van,ahhoz egy fehér,tollas álarcot vett.

Én egy egyszerű,térdig érő,fekete tüllös ruhát vettem fel,hozzá egy ezüst-arany álarcot,aminek a tetején toll van.Ahhoz a fekete szegecses cipőt,ami Andyvel az első randinkon volt rajtam.Andy egy fehér inget vett fel,fekete zakóval,fekete farmerral,és egy fekete ördög szerű álarccal.

Ashley fehér inget,fekete nyakkendőt,és öltönyt vett fel,fekete farmerral.Ashley nem volt hajlandó álarcot felvenni,ezért úgy kifestette magát ahogy koncertekre szokta,és felvett egy napszemüveget.Mi négyen már kész is voltunk.

CC is mindenből feketét vett fel,Ash-el,Jake-kel és Jinxx-el összebeszéltek hogy ők kifestik magukat,ahogy koncertre szoktak menni.Na őket fel is fogják ismerni a rajongók.

Úgyhogy csak Andy volt az aki álarcot vett fel.Jobb is mert sok fotós lesz,és mi még  nem akarjuk hogy az újságok arról csámcsogjanak hogy a két énekes együtt,blabla.Mona hívott hogy ő Jinxxel jön,de nem vesz fel álarcot,és ő akkor is befog menni.Nyolc előtt 20 perccel indultunk el.Mindenki az egyetem előtt állt,beszélgetett,cigizett.Katherine teljes feketében volt,de jól is áll neki a fekete.

Emeli és Mona pedig elegánsak voltak,de nem vettek fel hosszú ruhát csak úgy mint Katherine és én.

Katherine,Emeli,Mona és Acacia bementek mert fáztak.Én meg kint maradtam a fiúkkal.Mindenki rágyújtott,ezért én is kértem egy szálat Andytől.Tüzet meg nem adott.
-Tüzet kapok?Vagy várjam meg amíg majd magától meggyullad?-mondtam röhögve.
-Azt nem kapsz.-mondta Andy is röhögve.
-Gyere.-mondta CC vigyorogva és meggyújtotta nekem a cigit.
-Direkt nem adtam neki,nem jó ha egy ilyen szép lány cigizik.-mondta Andy,és odahúzott magához.
-Akkor cigit minek adtál?-mondtam nevetve.Gyorsan elszívtuk,aztán bementünk.És elkezdődött a bál,kellett egy nyitó tánc a párunkkal.Utána mindenki mindenkivel lehetett,aztán bemondták hogy mindenki keressen magának egy párt,mert azzal nem táncolhat akivel jött.Engem Ashley kért fel,Acaciát Jinxx,CC Emelit,Jake Monát.Katherine direkt azt várta hogy Andy-vel táncolhasson.Andy felkérte és beálltak ők is.Én folyton Andyéket néztem.
-Nyugi,Andy nem hülye.-mondta Ashley nyugtatóan.
-Tudom.Benne bízom,Katherine az akibe nem bízok.-mondtam neki halkan,mert már ment a tánc.Ashley megölelt és úgy táncoltunk.Akkor már senkire nem figyeltem csak Ash-re.Ő mindenben mellettem áll,és velem van.Igaz barát.Mikor vége lett a táncnak Ash elrohant,gondolom Andyhez mert már őt sem láttam bent.Én nem akartam utánuk menni,de CC kihívott cigizni.Kimentünk,Ashley és Andy meg ott ordítoztak.
-Mi történt?-kérdeztem meglepetten.
-Semmi.-mondta Ash,nem is akartam tovább firtatni,úgyhogy nem mondtam semmit.Ash bement,Andy meg utána.CC adott cigit,aztán elkezdtünk beszélgetni,láttam az arcán hogy ő tudja mi volt.
-CC,mi volt ez?-kérdeztem.
-Semmi,Andy féltékeny lett Ashley-re.-röhögte el magát.Ő hamarabb végzett úgy hogy ott hagyott.Aztán én is bementem.

*Andy*

Tudtam hogy nem bízhatok Katherinbe.Azt mondta csak egy tánc.Arról nem volt szó hogy megcsókol tánc közbe,Ash ezt látta,úgyhogy megölelte Julietet hogy ő ne lássa.Akkor  azonnal ott hagytam Katherinet,a tánc közepén.Aztán mikor vége lett a táncnak Ashley utánam rohant.
-Hallod Andy,ez mi volt?-kérdezte kicsit idegesen,Ashley.
-Katherine.-mondtam idegesen.-Tudtam hogy nem bízhatok benne.Nem is vele akartam táncolni.
-Andy,de nem kellett volna hagyni.-mondta Ash,szinte ordítva.
-Szerinted én tehetek róla?Nem tudtam hogy ez fog történni.-mondtam én is ordítva.
-De figyelhettél volna.-ordított Ash.
-Mi történt?-kérdezte Juliet.
-Semmi.-mondta Ash,és bement én meg utána.
-Ash,ne mondd el neki.-mondtam Ash-nek.
-Nemfogom.-mondta Ash,és lepacsiztunk.CC jött utánam.
-Andy,ha Juliet kérdezi azért veszekedtetek mert féltékeny voltál.Nem mondtam neki semmit.-mondta CC nyugtatóan,mert ő is látta.
-Kösz.-mondtam és abbahagytuk,mert Juliet jött.Megfogta a kezem,és elmentünk táncolni.Pont egy lassú szám ment,megfogtam a derekát,Juliet pedig a nyakam köré tette a kezeit.
-Bolond vagy.Tudod hogy mindennél jobban szeretlek.-mondta mosolyogva.
-Igen,tudom.-mondtam és megcsókoltam.Mikor vége lett a számnak,Jake elkérte.Én meg odamentem a srácokhoz.
Ott állt velük Acacia aki kicsit mérgesen és szomorúan nézett rám.
-Andy,én megölöm ezt a csajt.-mondta Acacia.-Ha Juliet megtudja,soha nem fog szóba állni veled,ugye tudod?-kérdezte Acacia.
-Tudom,de nem fogja megtudni.-mondtam neki célozva arra,hogy ne mondja el.
-Én nem fogom.-mondta mosolyogva.Juliet oda jött hozzánk,aztán jöttek a többiek is.Katherine haza ment,mert megunta,Mona fáradt lett,ezért Jinxx haza vitte,CC,Jake és Emeli kocsmázni mentek.Mi négyen még ott voltunk.
-Én menni akarok.Fáradt vagyok.-mondta Acacia egy idő után.
-Jó,akkor menjünk.-mondtam,és elindultunk haza...

Új szereplő:


Lusy Jonson:
20 éves,Ronny új barátnője.Monával nagyon jóba lesz(tetováltak összetartanak:D),Acacia is megbékél és összebarátkoznak.Nagy BVB,Asking Alexandria és Bring Me The Horizont és Juliet  Simss rajongó.Tetováló modellként dolgozik.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése